پدیده حاصل از زندگی در عصر اینترنت و زندگی مدرن کم تحرکی است. بی تحرکی در جامعه هر روز بیش از پیش در حال گسترش است که عمده علت آن پیشرفت صنعتی است. در این شرایط لازم است هر چه بیشتر به عوارض ناشی از آن آگاه باشید. کاهش سوخت ساز بدن که در نتیجه موجب افزایش وزن میشود.

image-20220226150709-1.jpeg

تضعیف سیستم ایمنی بدن، افزایش چربی و قند خون، مشکلات مربوط به متابولیسم و سوخت ساز بدن همگی ناشی از تحرک بدنی کم است.

در این بین تغذیه نامناسب و مصرف انواع فست فود به این مشکلات دامن خواهد زد. بنابراین در این شرایط حداقل کاری که میتوان برای کمک به سلامت خود انجام دهیم مصرف موادغذایی ارگانیک  و تغذیه مناسب خواهد بود.

شرکت بیز از جمله شرکتهای ایرانی است که مسئولیت اجتماعی خود را تولید محصولات سلامت محور با هدف توسعه فرهنگ  مصرف مواد غذایی سالم و کم خطر قرار داده است.

محصولات شرکت بیز تنوع زیاده داشته و گروه های کالایی بسیاری را شامل میشود. یکی از محصولاتی که  در سالهای اخیر محبوبیت زیادی بین خانواده های ایرانی پیدا کرده است انواع قهوه گانودرما بیزاست که میتوانید از فروشگاه اینترنتی کالا اکسیرتهیه نمایید.  قهوه گانودرما سوپریم، قهوه گانودرما موکا و قهوه لاته گانودرما از انواع قهوه های گانودرما هستند که خواص بسیار زیادی دارند و میتوانند به عنوان یک مکمل درمانی بی خطر برای کمک به بهبود بسیاری از بیماری ها و یا پیشگیری از ابتلا به انواع امراض پر خطر مورد استفاده قرار گیرند. کاهش کلسترول خون، کاهش استرس، کاهش خستگی و خواب آلودگی و ... همگی از جمله خواص قهوه های گانودرما است که نوشیدن یک فنجان از آن میتواند نقش بسزایی در سلامت شما داشته باشد.

اگر با تکنولوژی نانو آشنایی داشته باشید، حتما اطلاع دارید علم نانو به کمک بشر آمده است تا از مواد شوینده و پاک کننده ای استفاده شود که علاوه بر اینکه برای محیط زیست خطر کمتری دارد اثرات آنها نیز دوام بیشتری داشته باشد تا هم در زمان افراد صرفه جویی شود و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

از دیگر محصولات دکتر بیز که پرفروش و پرطرفدار هستند، میتوان به محصولات نانوسان بیز اشاره کرد. این محصولات نانوسان در دو دسته ی محصولات نانوسان خودرو و نانوسان منزل توسط شرکت بیز تولید میشوند و شما میتوانید برای نظافت منزل و خودروی خود از این محصولات کمک بگیرید. محصولات نانوسان بیز تحت لیسانس گلوبال پریفر آلمان بوده و میتوانید از کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشید.

 سایر محصولات پرفروش دکتر بیز، شامل انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو است که تمامی این محصولات کیفیت بسیار بالایی داشته و از اصالت کالایی برخوردار هستند.

قهوه گانودرما

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، یکی از محصولات بسیار پرطرفدار شرکت دکتر بیز انواع قهوه ی گانودرما است.آنچه  قهوه گانودرما بیز را نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار متمایز میکند قارچ گانودرمای موجود در این قهوه ها است. قارچ گانودرما سرشار از انواع آنتی اکسیدان و مواد مغذی بوده و میتواند از ابتلا به انواع سرطان جلوگیری کرده و به درمان آن نیز کمک کند. همچنین قهوه گانودرما سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را از انوع میکروبها پاکسازی میکند.یکی از پرمصرفترین انواع قهوه گانودرما، قهوه سوپریم است که مهمترین وجه تمایز آن نسبت به سایر انواع قهوه گانودرما پودر جنسینگ موجود در آن است. همانطور که میدانید جنسینگ فواید زیادی برای بدن دارد که از جمله آن میتوان به چربی سوزی و در نتیجه لاغری اشاره کرد. کمک به درمان مشکلات جنسی نیز از دیگر خواص قهوه سوپریم است. قهوه لاته دکتر بیز یکی دیگر از انوع محصولات قهوه گانودرما میباشد که علاوه بر طعم دلپذیر به درمان معده درد و مشکلات گوارشی کمک شایانی میکند. کافه موکا گانودرما نیز دارای خواص منحصر به فرد خود است. اگر شما هم با بیماری دیابت و قند خون دست به گریبان هستید، میتوانید با مصرف روزانه یک فنجان قهوه موکا به  روند درمان خود سرعت ببخشید.

قهوه سوپریم

این قهوه درصد کافئین پایینی داشته و از آن جایی که در ترکیبات خود علاوه بر قهوه و پودر قارچ گانودرما، دارای پودر جنسینگ نیز هست، دارای خواص دارویی درمانی بسیار زیادی است. ترکیب جنسینگ با قهوه سوپریم باعث شده است که خواص و ویژگی های این نوشیدنی مغذی چند برابر شود و میتوان این نوشیدنی را یک منبع غنی از انواع املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن معرفی کرد.

پرفروش ترین و بهترین محصولات دکتر بیز

ورزشکارانی که به دنبال عضله سازی هستند میتوانند با مصرف یک فنجان از این قهوه یک ساعت قبل از ورزش موجب افزایش سوخت و ساز و در نتیجه عضله سازی شوند.

همچنین در عصر حاضر به دلیل رژیم غذایی نامناسب و مصرف انواع داروهای شیمیایی هورمونهای بدن تنظیم نبوده که موجب اختلالات جنسی مختلف خواهد شد. قهوه گانودرمای سوپریم به دلیل داشتن جنسینگ سطح هورمونهای بدن را تنظیم کرده و به درمان مشکلات جنسی کمک به سزایی خواهد کرد.

کد خبر 660147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha