مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

گروه اجتماعی- علی اصغر محمدی: معاون عمرانی وزیر کشور گفت: معادل کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز، وزارت کشور نیز در امر مدرسه‌سازی‌ کمک می‌کند.

حبیب‌الله بوربور، معاون عمرانی سابق وزارت آموزش و پرورش از مسئولان سازمان نوسازی مدارس کشور خواست تا میزان کمک‌های خیرین را استان به استان به وی اعلام کنند تا معادل آن کمک‌ها، شهرداری‌های کشور و امکانات وزارت کشور به این امر کمک کنند.

بوربور در پاسخ به انتقاد برخی از مسئولان آموزش و پرورش که معتقدند نیازی به ساخت مدرسه نیست تصریح کرد: مطمئن باشید این افراد شناخت دقیقی ندارند. هر کسی این حرف را بزند و کمکش را به آموزش و پرورش به هر علت کم کند، اعتقاد دینی ندارد.

معاون عمرانی وزیر کشور معتقد است اکنون 9 میلیون دانش‌آموز در معرض بد‌آموزی و انحراف قرار دارند، اگر به وضعیت روستاها رسیدگی می‌شد، جمعیت روستاها کم نمی‌شد. معاون عمرانی وزیر کشور در آیین تجلیل از خدماتش در سمت معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر نادرست بودن برخی از سیاست‌ها در این باره گفت: با اصلاح سیاست‌ها باید جلوی روند کاهش جمعیت روستایی کشور را گرفت.

دهه فجر امسال، خداحافظی با مدارس کپری

این چندمین بار است که مسئولان وزارت آموزش و پرورش از تبدیل مدارس کپری در کشور به مدارس استاندارد سخن می‌گویند. معاون سازمان نوسازی مدارس کشور در این آیین از برچیده شدن مدارس کپری در کشور از دهه فجر امسال خبر داد.

باقر مسلمی گفت: 80 درصد مدارس کپری در کشور مهر ماه امسال به مدارس استاندارد تبدیل شده است. 20 درصد طرح‌ها نیز بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری از این مدارس تا دهه فجر دیگر شاهد فعالیت مدارس کپری نخواهیم بود.

در حالی معاون سازمان نوسازی مدارس از تبدیل مدارس کپری سخن می‌گوید که وزیر آموزش و پرورش معتقد است که ساخت مدرسه در روستاهای کوچک هدر دادن اعتبارات است!

کد خبر 65912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز