قیمت دلار امروز هم در بازار آزاد صعودی بود. در حالی که تا نزدیک ظهر هر دلار در محدوده قیمتی نزدیک ۲۶ هزار تومان معامله می شد تا ساعت تنظیم این خبر قیمت آن از مرز ۲۶ هزار تومان عبور کرد و در قیمت های بالاتر از آن معامله شد. قیمت دلار در صرافی های بانکی نیز امروز افزایشی بود. 

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت دلار  در بازار آزاد صعوی بود. در حالی که تا نزدیک ظهر هر دلار در محدوده قیمتی نزدیک ۲۶ هزار تومان  معامله می شد تا ساعت تنظیم این خبر قیمت آن از مرز ۲۶ هزار تومان عبور کرد و در قیمت های بالاتر از آن معامله شد. 

تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت فروش هر دلار در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۱۲۰ تومان بوده است. برخی سایت ها و کانال های تلگرامی نوسان قیمت دلار را تا ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان نیز اعلام کرده اند که افزایش چشمگیری نسبت به روز گذشته داشته است. قیمت دلار  در این ساعت به صورت لحظه ای در حال نوسان بالا و پایین در کانال ۲۶ هزار تومان  است. 

همچنین قیمت دلار در صرافی های بانکی نیز امروز افزایشی بود. 

قیمت خرید و فروش دلار نیز تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و  ۳۸۵ تومان و ۲۴ هزار و ۶۳۰ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۳۶۲ تومان افزایش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۶۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۳۴۸ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۴۹ تومان افزایش یافت.

 امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۲۶۶ تومان و ۲۴ هزار و ۵۱۰ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۸۵۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۱۴۳ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار افزایش و قیمت یورو کاهش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۶۴۳ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۸۱ تومان اعلام شد.

کد خبر 659078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha