فائزه هاشمی می‌گوید خیانتی که در زمان آقای مهرعلیزاده به ورزش زنان شد، در زمان آقای احمدی‌نژاد نشد.

فائزه هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، بخشی از گفت‌وگوی ایسنا با فائزه هاشمی را می‌خوانید:

* در ستاد انتخاباتی و شورای ورزشی آقای روحانی حضور داشتم. بعد از پیروزی در انتخابات هم کمیته‌هایی تشکیل شد که در کمیته ورزش حضور داشتم. آقای هاشمی‌طبا رئیس این کمیته بود و اولویت‌ها را مشخص و افراد را برای سمت وزیر ورزش معرفی می‌کردیم، اما بعد از آن دیگر راه‌مان ندادند. بدم نمی‌آمد کمک کنم و باشم، اما خودشان به دلایل سیاسی ملاحظه می‌کردند. اخیرا هم شنیده‌ام که به آقای روحانی توصیه شده بود که نباید از فرزندان هاشمی استفاده کنی. 

* سلطانی‌فر سعی می‌کرد سر و ته همه چیز را با جوک و شوخی هم بیاورد و ندیدم موضوعی را جدی دنبال کند. قبل از کرونا در زمان آقای سلطانی‌فر اوضاع جوری شد که حتی یک مسابقه فوتبال هم سالم، بدون درگیری، دعوا و فحاشی برگزار نمی‌شد، یعنی تا این حد توان اداره ورزش را نداشت. او در حوزه ورزش زنان هم ضعف داشت، راضی نبودیم و باید خیلی بهتر کار می‌شد.

* آقای مهرعلیزاده را بدترین می‌دانم. مخصوصا در ورزش زنان، البته در بخش مردان هم عملکرد چندانی نداشت، حتی وزیران آقای احمدی‌نژاد از آقای مهرعلیزاده بهتر بودند.

* به هر کسی بر اساس شرایط خودش نمره می‌دهم، چون نمی‌توانیم شرایط زمان جنگ را با دوران آقای خاتمی که همه چیز آماده بود، مقایسه کنیم. به این ترتیب به بابا ۱۸، آقای خاتمی ۱۶، آقای احمدی‌نژاد منهای ۲، دوره اول آقای روحانی ۱۶ و دوره دوم ۸ (در ورزش زنان نمره) می‌دهم. به آقای هاشمی طبا ۱۸ و مهرعلیزاده ۴ می‌دهم. آقایان گودرزی و سلطانی‌فر نمره ندارند، چون خیلی فرصت سوزی کردند و حداقل‌هایی را هم که می‌توانستند انجام بدهند، انجام ندادند. زیر ۵ می‌گیرند.

* خیانتی که در زمان آقای مهرعلیزاده به ورزش زنان شد، در زمان آقای احمدی‌نژاد نشد.

کد خبر 658480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سهیل IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    4 1
    من چند میشم؟؟
  • احمد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    4 2
    بابا این زن روانی به خدا ،آدم قطعی بود باب مصاحبه با این راه انداختید . هی از خود وبابا تعریف وتمجید می کند .مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید . احمدی نژاد را خائن عنوان می کند . اگر معنای واژه خیانت را فهمیده باشد خودشان با فتنه 88 به مملکت خیانت کردند .چون احمدی نژاد انحصار را از این دودمان سلب کرد می گویند خائن است .
  • علی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    7 2
    خانم هاشمی شما اصلاح طلبان نباید اظهار نظر کنید چون کشور بدست گروه اصلاح طلب تخریب و به عقب برگشت
    • علی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      2 1
      همه تون جز. رنج و مصائب چیزی برای ملت نداشته اید.
  • فریاد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    4 1
    این زنه نمی خواد قبول کنه که دوره شان تموم شده.هی میگه بابام بابام.