سرمربی آلومینیوم اراک از توهین داور دیدار با پرسپولیس خبر داد و پاسخ محکمی به وی داد.

رسول خطیبی

به گزارش همشهری آنلاین، رسول خطیبی بعد از شکست تیمش در دیدار با پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: به رسم ادب بازی که بازی قبلی را بردیم و در اراک  به ما تبریک گفتند به تیم پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنانش تبریک می‌گویم. بازی هم می‌توانست مساوی شود، هم می‌شد ما ببریم و هم می‌شد ما گل بزنیم ولی پرسپولیس از فرصت‌ها استفاده کرد. بازیکنانم زحمت خود را کشیدند ولی یک مورد برای من عجیب بود.

وی افزود: از کیفیت داوری واقعا راضی نیستم. ما در  نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم آن هم در صحنه‌ای که ما یک فرصت تک به تک داشتیم ولی داور آفساید گرفت، گل حامد پاکدل هم در شرایط مشکوک به آفساید رقم خورد اما این مسائل می‌گذرد و اشتباهات داوری ایرادی ندارد اما نوع صحبت کردن پیام حیدری برای من عجیب بود. من فکر می کردم او خیلی با شخصیت است ولی طوری صحبت می‌کرد که در شان داور یک بازی نبود. او طوری با کادر فنی ما حرف می‌زد که کلاسش داوری ما را پایین آورد. داوران ما چون کارت قرمز دارند فکر می‌کنند هر کاری که دوست دارند می‌توانند انجام بدهند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک خطاب به پیام حیدری گفت: آن کلمه‌ای که برای من استفاده کرده‌ای برای خودت. شما شخصیت خودت را نشان دادی. از این بابت ناراحت هستم که در بازی به این خوبی داور شخصیتش را این مدلی نشان داد.

خطیبی در نشست خبری نیز گفت: هم پرسپولیس می‌توانست برنده باشد، هم می‌شد ما برنده باشیم و اگر باهوش بودیم شاید می‌شد بازی حتی مساوی شود. کادر فنی پرسپولیس در اراک به ما تبریک گفت و ما هم به رسم ادب به آنها تبریک می‌گویم.

وی یادآور شد: اصلا در ذهن من نبود ولی فکر می‌کردم شخصیت این آقا(داور) خیلی بالاتر است. در مورد داور و صحنه‌ها هم کارشناسان نظر می‌دهند. در نیم فصل اول ۶ الی ۸ امتیاز ما ضرر کردیم که بیشترین ضرر برای تیم ما بود. ظاهرا این موضوعات دوباره شروع شده است. اگر هزار کارشناس هم بگوند صحنه آفساید بوده یا نه دیگر به درد ما نمی‌خورد. نکته‌ای که عجیب بود الفاظ بد داور وسط و داور چهارم بود. به داور می‌گویم چرا در صحنه‌های ما به هم کمک نمی‌کنید ولی در صحنه‌های پرسپولیس به هم کمک می‌کنید. او بعد از این صحبت به من گفت قطع است! به او گفتم اگر سیستم قطع است چرا آنها را در گوشتان گذاشتید، برای مدل گذاشته‌اید؟

سرمربی تیم آلومینیوم اراک تاکید کرد: بعد از این صحبت من حرفی زد که همان چیز را به خودش می‌گویم. اگر بگوییم او با ما بد حرف زد کسی باور نمی‌کند. اگر یک مربی این کار را انجام بدهد فورا با او برخورد می‌کنند. الان او با من این مدلی صحبت کرده من باید به چه کسی اعتراض کنم؟ به این مسائل رسیدگی نمی‌شود ولی باز هم می‌گویم حرفی که به خود من زد برای خودش است. او شخصیتش را خوب به من نشان داد اما در کل همه از بازی لذت بردند و هر دوتیم یک فوتبال تاکتیکی ارائه کردند. ما برای بازی های بعدی تلاش می‌کنیم و به امید خدا جبران خواهیم کرد.

کد خبر 658116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha