رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: برای نصب و جانمایی تابلوهای پارک ممنوع در شهر حتما باید نظر پلیس لحاظ شود.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی ـ پارک ممنوع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی زینی‌وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: برابر ماده ۹۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، تهیه، نصب و جانمایی تابلوهای پارک ممنوع در سطح شهر با شهرداری است  اما در جانمایی این تابلوها حتما باید نظر پلیس لحاظ شود و اگر تابلوبی بدون نظر پلیس نصب شود پلیس می‌تواند آن را جمع آوری کند.

به گفته رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، برای اینکه تابلوهای پارک ممنوع را در پایتخت شناسنامه دار کنیم با شهرداری‌های مناطق صحبت کردیم و مقرر شد تابلوهای منطقه خودشان را در نقشه GIS پیاده کنند، این کار باعث می‌شود بانک اطلاعاتی از تابلوها وجود داشته باشد و نصب تابلو به صورت سلیقه‌ای  توسط اصناف حذف شود.

سرهنگ زینی‌وند گفت: در برخی نقاط تابلوهای پارک ممنوع به صورت مازاد نصب شده بودند و به نظر غیرضروری هم می آمدند به همین دلیل هرچند وقت یکبار آمایش تابلویی انجام می‌شود، در مهر امسال هزار و ۲۵۷ تابلو پارک ممنوع حذف یا زمان‌دار کردیم.

کد خبر 657999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    2 1
    ایران فقط پا تخت نیست یک فکری ( استاندارد و به روز رسانی شده ) هم باید به کاشت تابلو در کلان شهر صنعتی اصفهان نمود.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    در کشور های پیشرفته بخشی از مالیات ها و بیمه ها ها و عوارض ها و...به هزینه ی ساخت و کاشت تابلو های بین المللی راهنمائی اختصاص پیدا نموده است.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    کشور های پیشرفته بجای جمله نویسی از تابلو های استاندارد بین المللی استفاده می نمایند.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    جهت اینکه حقوق عمومی مردم ضایع نشود لازم است که از تابلو های بین المللی استفاده گردد تا سوءاستفاده از خیابان های عمومی و معابر و جرم بساط شغل پهن نمودن در انها از بین برود.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    انسان های خاطی و هزینه و عوارض + عمران شهری نداده را باید به شهرک های محروم که کمتر هزینه شده اند راهنمائی شوند و شهر های اباد شده از زالو صفتی نجات پیدا شود
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    بابات خیلی از این پارک ممنوعها پول رد و بدل میشود در جریان نیستید یا عمدا این موضوع را مطرح نکردید؟