رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند، سخنرانی دیروز دبیرکل حزب‌الله به معنای تغییر موازنه و قواعد بازی است.

سید حسن نصرالله

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از فارس، بسیاری از رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنرانی دیروز (چهارشنبه) «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید مقاومت را بازتاب دادند و بر بخش مربوط به توانایی حزب‌الله در ساخت موشک نقطه‌زن متمرکز شدند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی این بخش از سخنان نصرالله را گزارش کرد: «به دشمن می‌گویم ما این توانایی را پیدا کرده‌ایم که بسیاری از هزاران موشکمان را نقطه‌زن کنیم ، این کار را از چند سال پیش آغاز کرده‌ایم و موشک‌هایمان را نقطه‌زن کرده‌ایم، دیگر نیازی به انتقال آن از ایران نداریم.»

«روعی کایس» تحلیلگر امور عربی شبکه صهیونیستی «کان» هم گفت، نصرالله با اشاره و علنا اعلام کرد که اسرائیل نابود خواهد شد.

نصرالله: نمی‌خواهم اسرار فاش کنم اما... | حزب‌الله موفق شده هزاران موشک خود را نقطه‌زن کند | مختل کردن حمل‌ و نقل از ایران یک تهدید بود

«دنی سیترینوویچ» تحلیلگر امور غرب آسیا و ایران نیز گفت، آنچه از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله می‌توان فهمید این است: نبرد بیناجنگی ادامه نخواهد یافت تا اسرائیل قواعد بازی را حفظ کند؛ این (امر) مربوط به حملات اسرائیل به سوریه است.

وی ادامه داد، حزب‌الله معادلات پاسخ بویژه در خصوص فعالیت اسرائیل در سوریه را بار دیگر تثبیت کرد و ممکن است در آینده تغییری در معادلات پاسخ حزب‌الله دیده شود.

ایران در یک روز اسرائیل را نابود می‌کند | آن‌ها در محافل خصوصی از کشتن حاج قاسم پیشمانند

سیترینوویچ تصریح کرد، اینکه حزب‌الله در زمینه پهپاد به خودکفایی رسیده از ارتباطش با ایران کم می‌کند و رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند راه‌های انتقال ویژه پهپادها را ببندد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی دیروز گفت: «در سال ۲۰۰۶ بود که آن اسرائیل بزرگ سقوط کرد. مسیر کلی این رژیم، یک راه سراشیبی است و این تنها ارزیابی من نیست، سران ارشد دشمن، فیلسوفان و نظریه‌پردازان ارشد این رژیم و بسیاری از آن‌ها با این ادبیات صحبت می‌کنند. ما اسرائیل را در راه زوال می‌بینیم و در اینجا تنها مسئله زمان مطرح است نه بیشتر.

کد خبر 657927

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha