مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

طرحی اتاق‌های نشیمن کاملاً به سلیقه‌ی افراد بستگی دارد اما فضای در اختیار نیز تأثیر بسزایی در انتخاب سبک مورد نظر به جهت طراحی اتاق نشیمن خواهد داشت. به طور کلی اولین موردی که برای این منظور در نظر گرفته می‌شود انتخاب سرامیک جذاب است که اگر افراد علاقه‌مند به سبک مینیمال باشند، معمولاً ترجیح می‌دهند که از سرامیک پرسلانی استفاده کنند.

4 ترند طراحی اتاق نشیمن به سبک مینیمال

ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی بهترین انتخاب‌های طراحی اتاق نشیمن به سبک مینیمال اشاره کنیم و در کنار آن اهمیت بکارگیری از سرامیک‌های باکیفیت مانند سرامیک پرسلانی را مورد بحث قرار می‌دهیم. حال اگر در حال حاضر قصد انتخاب یک سبک جذاب برای طراحی نشیمن منزل‌تان دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعریف سبک مینیمال

مینیمال بعنوان یک کلمه‌ی لاتین به معنای حداقل است. بنابراین می‌توان این مورد را برای این سبک در طراحی اتاق نشیمن در نظر گرفت که از حداقل امکانات برای طرح‌چینی استفاده خواهد شد. اصلاً به همین منظور است که سبک مینیمال به ساده بودن گرایش دارد. از طرفی بکارگیری از بعضی از موارد مانند سرامیک پرسلانی این ساده‌گرایی در سبک مینیمال را افزایش می‌دهد. به طور کلی در نظر گرفتن این سبک بسیاری از جزئیات را در طراحی اتاق‌ها حذف خواهد کرد. برای مثال استفاده از خطوط کاملاً ساده در کنج اتاق نشیمن انتخاب ویژه در سبک مینیمال است یا اینکه بکارگیری رنگ ساده که اکثراً خاکستری است به روشنی نشان از این سبک ساده البته مدرن می‌دهد.

ویژگی‌های منحصربفرد طراحی اتاق نشیمن سبک مینیمال

حال برای اینکه بتوانید بهترین طراحی را برای اتاق نشیمن در نظر بگیرید که در سبک مینیمال باشد، باید موارد قابل توجهی را در نظر بگیرید که شاید اولین مورد آن مربوط به انتخاب سرامیک باشد. در اکثر موارد انتخاب سرامیک پرسلانی جوابگو است چرا که این محصول با قابلیت مقاومت بالا، جذب آب پایین، ثبات عالی در رنگ، مقاومت عالی در برابر آتش، ظاهر بسیار جذاب و در نهایت ساده بودن بسیار کاربردی خواهد بود. اما به طور کلی برای در نظر گرفتن یک دکوراسیون مینیمال توجه به موارد زیر ضروری است:

  • عدم بکارگیری از وسایل اضافه

همانطور که عرض کردیم، سبک مینیمال از جمله سبک‌های ساده است. این بدان معناست که باید استفاده از وسایل اضافه در اتاق نشیمن به کمترین تعداد ممکن برسد. در نتیجه حتماً به این موضوع حساس توجه کنید چرا که در غیر این صورت از سبک مینیمال استفاده نکرده‌اید.

  • توجه به سایز وسایل

در نظر گرفته شدن توازن در اتاق نشیمن از جمله مواردی است که باید در سبک مینیمال مدنظر باشد. در واقع بهترین اتفاق برای این موضوع طراحی وسایل بزرگ و کوچک در کنار هم است. البته ناگفته نماند که برای این منظور انتخاب‌های زیادی پیش روی‌تان است که بنا به سلیقه می‌توانید هر کدام که مدنظر دارید را در نظر بگیرید.

  • زیبایی بیشتر سرامیک پرسلانی

استفاده از این نوع سرامیک، فضا را زیباتر خواهد کرد و با توجه به سادگی که دارد، به هیچ عنوان حس و حال شلوغ شدن محیط اتاق نشیمن را القا نخواهد کرد. ضمناً توجه داشته باشید که این نوع سرامیک با توجه به دوام و مقاومت فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند سال‌ها اتاق نشیمن را پوشش دهد که این موضوع دست‌تان را برای تغییرات جزئی نشیمن به جهت جذاب کردن طراحی اتاق باز خواهد گذاشت.

  • توجه به نورپردازی

اگر چه در سبک مینیمال همه موارد به ساده بودن ختم می‌شود اما می‌توانید با استفاده از نورپردازی‌های ساده و در عین حال جذاب محیط اتاق نشیمن را بهبود ببخشید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که حتماً از تجربه افراد اهل فن در این خصوص استفاده نمایید.

  • بررسی استفاده از گیاهان

سبک مینیمال آمیخته با گیاهان است. اما باید توجه داشت که بکارگیری بی‌رویه از گیاهان ممکن است سادگی این سبک را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین حتماً توجه داشته باشید که استفاده از گیاه در سبک مینیمال که البته با سرامیک پرسلانی همراه است، نهایتاً به یک الی دو گیاه ختم شود.

  • در نظر گرفتن لوستر

در نشیمن‌های مینیمالی استفاده از لوستر از جمله توصیه‌های اکید طراحان است. با این حال باید در نظر داشت که بکارگیری از لوسترهای پیچیده بدترین اتفاق ممکن است که احتمالاً رخ خواهد داد. بنابراین برای حفظ فضای مینیمالیستی نشیمن حتماً این مورد را با جزئیات بیشتری در نظر بگیرید.

۴ ترند طراحی اتاق نشیمن به سبک مینیمال

انتخاب رنگ برای اتاق نشیمن در سبک مینیمال

حتماً می‌دانید که برای هر محیط منزل استفاده از بهترین رنگ‌ها می‌تواند فضای ایده‌آل‌تری را به نمایش بگذارد، مخصوصاً اگر علاقه به طرح‌های ساده و مینیمالی وجود داشته باشد. معمولاً در این سبک استفاده از رنگ‌های خثنی بهترین کار ممکن خواهد بود. در واقع این گونه رنگ‌ها باید بعنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شوند و در کنار آن از دیگر رنگ‌ها نیز به مقدار مناسب استفاده شود. همه‌ی این موارد کاملاً باید با رنگ و طرح سرامیک پرسلانی هم‌خوانی داشته باشد تا لطمه‌ای به ساده بودن طراحی اتاق نشیمن وارد نشود.

استفاده از سرامیک میکو در سبک مینیمال

این نوع سرامیک از جمله سرامیک‌های باارزش و معروف سرامیک نوع پرسلانی است که به خوبی می‌تواند سلایق افرادی که به سبک مینیمال علاقه دارند را پوشش دهد. البته باید توجه داشته باشید که خرید این نوع سرامیک به دلیل حساسیت‌هایی که دارد نیاز به مراکز معتبر خواهد داشت. بنابراین توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این مدل از سرامیک نوع پرسلانی را از مراکز یا سایت‌های ناشناخته خرید نکنید. البته نگران نباشید چرا که در ادامه به یکی از بهترین سایت‌های فروش این نوع سرامیک خواهیم پرداخت.

قیمت سرامیک پرسلانی

همانطور که در خلال این مقاله عنوان کردیم، این نوع سرامیک از ویژگی‌های منحصربفرد بسیار عالی برخوردار است. برای مثال مقاومت و رنگ جذاب سرامیک از جمله دلایل استفاده از این محصول است. به همین دلایل است که قیمت سرامیک پرسلانی به نسبت دیگر سرامیک‌ها بیشتر است. با این حال عوامل مختلفی در تعیین قیمت این سرامیک نقش دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • اندازه و سایز مدنظر سرامیک.
  • رنگ و طرح در نظر گرفته شده سرامیک.
  • نوع ساخت سرامیک.
  • دستگاه‌های دخیل در تولید سرامیک.
  • مرکز فروش سرامیک.

حال با توجه به موارد گفته شده اگر نیاز به چنین سرامیک برای فضای نشیمن اتاق‌تان دارید، کافی است که از یک مرکز معتبر برای این منظور استفاده کنید که به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از گروه مدرن ایده آل بهره ببرید.

۴ ترند طراحی اتاق نشیمن به سبک مینیمال

خرید سرامیک پرسلانی از فروشگاه مدرن ایده آل

در حال حاضر وبسایت مدرن ایده آل از جمله مراکز معتبر فروش سرامیک نوع پرسلانی خصوصاً سرامیک میکو است که آن را با قیمت‌های جذاب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این فروشگاه سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند و به کار تولید و فروش سرامیک مشغول است. ضمناً توجه داشته باشید که این فروشگاه با بسیاری از شرکت‌های ایتالیایی در ارتباط است تا از این رو بتواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

از بهترین مزایای استفاده از فروشگاه مدرن آیده آل بهره مندی از قیمت‌های جذاب انواع سرامیک است و در عین حال از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند به طوری که تا سال‌ها می‌توانید از سرامیک‌های خریداری شده استفاده کنید. ضمناً پشتیبانی محصولات فروخته شده در این فروشگاه نیز به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود و ضمناً قبل از خرید به راحتی می‌توانید با مشاوران این گروه تخصصی در ارتباط باشید تا بر اساس بودجه و نیازتان، بهترین سرامیک پرسلانی انتخاب و آماده‌ی ارسال شود. حال برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است که به وبسایت مدرن ایده آل مراجعه کنید.

کد خبر 657633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha