سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

با مشارکت و حمایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، نخستین جشنواره کتآب با موضوع آب در سه رشته نقاشی، عکاسی و داستان‌نویسی با موضوع «آب» برگزار می‌شود.

جشنواره آب

به گزارش همشهری آنلاین، جشنواره خلق کتاب با موضوع آب با هدف انتشار دیدگاه و افکار بچه‌ها نسبت به مسئله آب با حمایت کاخ‌موزه نیاوران و مشارکت شرکت‌ مهندسی آب و فاضلاب، آموزش و پرورش سراسر کشور، نهاد کتابخانه‌های عمومی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای دانش‌آموزان مقطع سنی ۶ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

در مرحله اول این مسابقه، آثار شرکت‌کنندگان در سه رشته عکاسی، نقاشی و داستان‌نویسی داوری شده و برگزیدگان، در مرحله دوم به صورت گروهی کتاب خود را خلق می‌کنند. در پایان این رویداد، تمام آثار دانش‌آموزان به شکل کتاب الکترونیک در سایت «کتاب خودم» منتشر خواهد شد. همچنین از بین این کتاب‌ها، آثاری برگزیده  به صورت کاغذی منتشر می‌شود.

شکوفایی خلاقیت، رشد افکار و افزایش اعتماد به نفس بچه‌ها از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

دانش‌آموزان ۶ تا ۱۴ ساله علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در سه رشته نقاشی، عکاسی و داستان‌نویسی با موضوع «آب»، تا ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ همزمان با روز ملی آب از طریق پایگاه اینترنتی ketaabfestival.ir ارسال کنند.

کد خبر 657328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha