معاون اقتصادی رییس جمهور، مقررات دست‌ و پاگیر و کاغذبازی اداری، قوانین متضاد، روابط دست و پاگیر و رانت‌خواری را تحریم‌های داخلی توصیف و تأکید کرد این تحریم‌ها بیش از ۱۰ برابر تحریم‌های خارجی دست‌وپای تولیدکنندگان را بسته است.

محسن رضایی - معاون اقتصادی رئیس‌جمهور

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محسن رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «دستاوردها و توانمندی‌های مدیریت جهادی کشور» در جمع خبرنگاران، بزرگ‌ترین مانع امروز کشور را در بیرون از مرزها دانست و گفت: نه‌ تنها مانع بیرون از مرزها نیست، بلکه در داخل و آن هم تحریم‌های داخلی است.

معاون اقتصادی رییس‌جمهور، مقررات دست‌وپاگیر و کاغذبازی اداری، قوانین متضاد، روابط دست‌وپاگیر و رانت‌خواری را از جمله تحریم‌های داخلی خواند و تأکید کرد: این تحریم‌ها بیش از ۱۰ برابر تحریم‌های خارجی دست‌وپای تولیدکنندگان ما را بسته است.

رضایی در عین حال خاطر نشان کرد: با همت بلند می‌توانیم این موانع را از جلوی پای کارآفرینان کشور برداریم که البته در این زمینه کارهای خوبی هم شروع شده است.

معاون اقتصادی رییس‌جمهور با تأکید بر حمایت دولت سیزدهم از تولیدکنندگان گفت: اصلاحات اقتصادی مهمترین مسأله‌ای است که ما در حال پیگیری آن هستیم که این فرایند با اصلاحات تجاری و بعد از آن اصلاحات پولی آغاز شده است.

وی با تأکید بر اجرای اصلاح پولی خاطر نشان کرد: جبران کسری بودجه دولت باید از روی دوش مردم برداشته شود و دلیلی ندارد که مردم هم مالیات و هم کسری بودجه دولت را بپردازند و هم تورم را به جان بخرند.

رضایی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد اصلاحات پولی اعلام کرد که این روند نیز در ادامه اصلاحات تجاری در دولت آغاز شده است.

کد خبر 657096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیکار IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 8
    سلام صبح عالی همتون بخیر جوجه اردک زشت هستم با الهام از فیلم ده فرمان ده تا از مشکلات تولیدکنندگان محترم کشور را پیدا کردم درود بر همگی شما تا دیدار بعد و مزخرفات دیگر بدرود
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      11 1
      حتماخاطرمبارکتون هست که تنهاجوجه ای که خداوندبهش قدرت پروازدادهمون جوجه اردک زشت بود.ادب داشتن هم چیزخوبیه بهش فکرکن
  • سید کاظم همت یار DE ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 1
    با سلام وروزتان بخیر این افراد مانند آقای رضائی نایه دلسوزتر ازمادر واشک تمساح ریز بدون اینکه خود احساس کنند یکی ازمعضلات جامعه هستند آیا لین افراد به چدرد جامعه محروم ومستًضعف خورده چهل وسه سال برسفره رنگین خون شهدا وبا دردست داشتن چندین کار وحقوق نجومی آیا این معضلات نیست افسوس ازاین افراد عیب خود نمیبیند وادعای دلسوزی اشک تمساح ریخته
  • عبدالله IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 1
    آقای عزیز بیا شهر یزد ..این خانه های قدیمی که خریده ای توسط افرادت به ویرانه تبدیل شده است! بله! گنجی هم تو خونه ها نبود محس جون!