بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه در نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار برخورد با خاطیان مراسم ۲۲ بهمن در سفارت کشورمان در لندن شد.

سفارت ايران در لندن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور  خارجه در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه، نسبت به عدم رعایت اصول اولیه عرف دیپلماتیک در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت ایران در لندن، انتقاد کرده و خواستار برخورد با خاطیان شد.

در این نامه آمده است:

«جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

با سلام،

انتشار تصاویری از نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در انگلستان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عدم رعایت اصول اولیه عرف دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در حضور آقای سفیر، موجب رنجش و تاسف مردم انقلابی و تلنگری برای مسئولین دستگاه دیپلماسی کشور است.

با عنایت به تقید و تخصص اکثریت بدنه وزارت امور خارجه و سابقه پرورش نیروهای تراز انقلاب اسلامی در دانشکده این وزارت و تقدیم شهدای متعدد به محضر ملت، در کنار عزم دولت فعلی برای تغییر رویه های اشتباه و میثاق انقلابی دولت، از جنابعالی درخواست داریم تا در اسرع وقت نسبت به اقدام مناسب در جهت تأدیب مسئولین امر و اتخاذ تدابیر سیاست های مناسب برای پیشگیری از  تکرار وقوع چنین اعمالی در دستگاه دیپلماسی کشور اقدام نمایید. 

ان شاءالله در ادای دین و امانتی که به همه ما سپرده شده است و انجام وظایف، شرمنده خدا و شهیدان راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی نباشیم که فرصت اندک است.

بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه»

گفتنی است، در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت کشورمان در لندن که در حضور محسن بهاروند سفیر ایران برگزار شد، برخی بانوان حاضر در مراسم، برخلاف پروتکل‌های دیپلماتیک بدون حجاب حضور یافته اند.

کد خبر 657079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    17 2
    خداییش مهمانان سفارت در مقابل کشف حجابی که در خیابن های تهران اتفاق افتاده خیلی محجبه هستند ؛اضافه شود اینکه انجا لندن است اینجا قلب جمهوری اسلامی .
  • سیف الله ریحانیان IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 9
    می‌دانیم در اروپا زنان محجبه را تروریست می‌بینند اگر در خارج آزادی برای زنان باشد متوجه خواهند شد همه هم دل برای اقتدار ایران هستند
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    4 1
    خودتون بيخ کار را شل کرديد!! حالا طلبکار وزير ميشويد!
  • محرم IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    14 1
    مگه شما نمی گویید هرکه ناراحته جمع کنه بره آنجا هم بهشون گیر میدید....
  • حمیدرضاشیبانی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    11 2
    کاش از جانبازانی که هزینه دارو و درمان ندارند هم دفاع میکردید .
  • ع IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    13 1
    آقایان اگر‌دولت‌قبل‌بود‌چه‌ماجرایی‌که‌درست نمیکردید
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    5 1
    جناب آقای وزیر امور خارجه از همین بسیجیان دلسوز و نگران استفاده کنید و آنها را با چند دستگاه خودروی ون عازم لندن بفرمایید تا هر چه سریعتر این عزیزان در آنجا گشت های ارشاد را ساماندهی و راه اندازی کنند و متخلفین را هم هر روز با چندین هواپیما به ایران بیاورید تا از آنها تعهد بگیریم و عبرتی شوند برای دیگر کشورهای دنیا.
  • س IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 1
    الان مشکلات حل شد
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    4 1
    بجای این همه ریخت و پاش و شام مجلل دادن به مهمانان خارجی که آخرش هم هیچی ازش در نمیاد این هزینه ها رو در جای مناسب استفاده کنند.