سخنگوی دولت در توئیتی رکوردشکنی صادرات نفت ایران را نشانه‌ای از شکست فشار حداکثری عنوان کرد و نوشت: سیاست خارجی نتیجه‌گرا، بدون امید بستن به وین و نیویورک، تحریم را ناکارآمد و خنثی کرده است.

علی بهادری جهرمی - سخنگوی دولت

به گزارش همشهری آنلاین، علی بهادری جهرمی با بازتوییت خبر یک رسانه غربی درباره افزایش صادرات ایران، تصریح کرد: «اذعان رسانه‌های غربی به رکورد شکنی صادرات نفت ایران طی سه سال اخیر، نشانه دیگری از شکست فشار حداکثری علیه ملت ایران است.

سیاست خارجی نتیجه‌گرا، بدون امید بستن به وین و نیویورک، تحریم را ناکارآمد و خنثی کرده است. ملت ایران پیروز این نبرد است.»

 
 

واکنش سخنگوی دولت به خبر رسانه‌ غربی درباره رکورد شکنی صادرات نفت ایران


 

کد خبر 656910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    5 1
    تحریمها را قدری شل کرده اند که به توافق رضایت دهیم . دولت قبل با تمام نا کارآمدی 4 سال بدون فروش نفت و یا با کمترین میزان فروش نفت جلوی فروپاشی اقتصاد را گرفت و وقتی در بودجه 1400 افزایش فروش نفت را در نظر گرفت مورد شدیدترین هجمه ها قرار گرفت چیزی که شما حالا به آن افتخار می کنید.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    4 0
    نفت 100 دلاری ، افزایش صادرات نتیجه گرانی برنج ، گوشت ، مرغ ..... برای مردم هیچ فرقی نمی کند در تورم غرق می شوند
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    وقتی رکورد شکنی تاثیری بر سفره و معاش مردم نداشته و به قول دوستمان همچنان شاهد افزایش روز مره قیمت ها هستیم حداقل به درد مردم نمی خورد ؛ وظیفه نمایندگان مردم است پیگیر شوند این درآمدها کجا هزینه می شوند .