به دنبال ادامه اختلافات امنیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات، شرکت‌های هواپیمایی این رژیم به توقف پروازهای خود به دوبی از یکشنبه هفته آتی تهدید کردند.

شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های عبری زبان اعلام کرد که به دنبال بحران شکل گرفته میان دو فرودگاه "بن گوریون" در تل‌آویو و فرودگاه دوبی بر سر تدابیر امنیتی، شرکت‌های هواپیمای رژیم صهیونیستی پنجشنبه هشدار دادند که از یکشنبه هفته آینده پروازهای خود به دوبی امارات را متوقف خواهند کرد.

وبسایت عبری زبان "واللا" در این باره گزارش داد که بخش امنیت هواپیمایی فرودگاه بن گوریون اعلام کرد که از یکشنبه هفته آینده، امکان انجام هیچ یک از پروازهای دوبی وجود ندارد.

طبق این گزارش، مدیران شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم صهیونیستی به وی گفتند که علی‌رغم تکمیل تمامی درخواست‌های مقامات دوبی، اما اداره امنیت هوانوردی و سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) اعلام کرد که از هشتم مارس (۱۷ اسفند) به پروازها از مبدأ دوبی مجوز داده نخواهد شد.

این مدیران همچنین گفتند: انتظار می‌رود راه حلی مرحله‌ای وجود داشته باشد مبنی بر اینکه فقط سه پرواز روزانه به امارات برای همه شرکت‌ها درنظر گرفته شود.

مقامات شاباک و مقامات امنیتی دوبی بر سر ترتیبات امنیتی فرودگاه بین‌المللی این شهر اختلاف دارند و همین مسئله منجر به بررسی گزینه توقف پروازها میان دوبی و تل‌آویو شده است.

کد خبر 656510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha