دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا ادعاهای مطرح شده در یک کتاب مبنی بر مسدود کردن توالت کاخ سفید با تکه‌هایی از اسناد رسمی که پاره کرده بود را رد کرد.

trump

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت آرتی، ترامپ روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «همچنین، یک داستان جعلی دیگر مبنی بر اینکه من کاغذها و اسناد را در توالت کاخ سفید ریختم، کاملا نادرست است و صرفا توسط یک خبرنگار ساخته شده تا برای یک کتاب عمدتا ساختگی تبلیغ شود.»

رویه ادعایی ترامپ در پاره کردن سوابق ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۸ به طور گسترده گزارش شد. در آن زمان، پولیتیکو به وضوح درگیری‌های تحلیلگران مدیریت سوابق را توصیف کرد که مجبور بودند قطعات کوچک اسناد رسمی را با یک چسب به‌هم بچسبانند. با این حال، جزئیات رنگارنگ‌تری هم اکنون توسط مگی هابرمن، خبرنگار کاخ سفید نیویورک تایمز فاش شده است.

هابرمن در واکنش به گزارش آکسیوس درباره کتاب آتی خود با عنوان «مردی با اعتماد به نفس» در توییتر نوشت: «کارکنان اقامتگاه کاخ سفید به طور دوره‌ای متوجه می‌شدند که کاغذها توالت را مسدود کرده‌اند و کارمندان معتقد بودند، ترامپ موادی را که تکه تکه کرده و داخل توالت ریخته است».

بیشتر بخوانید:

گزارش‌های اخیر رسانه‌ها حاکی از آن است که ترامپ در طول دوره ریاست‌جمهوری خود به طور مداوم قانون سوابق ریاست‌جمهوری را نقض کرده است که رهبران کشور را ملزم به حفظ ارتباطات مکتوب رسمی می‌کند. اوایل این هفته، واشنگتن پست به نقل از افراد آشنا فاش کرد که آرشیو ملی ایالات متحده از وزارت دادگستری خواسته است که درباره ترامپ در مورد اسناد حساس تحقیق کند.

کد خبر 656399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فردین IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 4
    مردک دیوانه ،بخدا اینو که میبینم یاد شهادت مظلومانه حاج قاسم میفتم ،تنها آرزوم اینه مرگ این کفتار رو ببینم
    • فریدون IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      2 1
      برو بمیر عوضی