سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران از اجرای برنامه‌ای ویژه برای جمع آوری دست فروشان مقابل پاساژ علاءالدین، در آینده نزدیک خبر داد.

پاساژ علاالدین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران در واکنش به بدل اندازی تلفن همراه تعدادی از مجرمان و همچنین فروش تلفن‌های سرقتی و دست دوم ناسالم در مقابل مرکز تجاری علاءالدین گفت: در مقابل این مرکز تجاری به واسطه اینکه مرکز اصلی خرید و فروش تلفن همراه در پایتخت است، بدل اندازهایی صورت می‌گیرد؛ لذا مردم باید در زمان خرید و فروش تلفن همراه هوشیار باشد.

وی افزود: شهروندان به هیچ عنوان از افرادی که در مقابل این مرکز تجاری میز گذاشتند و بساط کردند، تلفن همراه و لوازم جانبی خریداری نکنند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: شهروندان با اعتقاد بر این که با خرید از این دستفروشان تلفن همراهی ارزان‌تر خریداری می‌کنند به سراغ این افراد می‌روند، غافل از اینکه تعدادی از سودجویان در این محل در کمین شهروندان هستند تا نقشه‌های مجرمانه خود را اجرا کنند.

وی افزود: مردم برای خرید تلفن همراه حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنند و از فروشنده در قبال خرید، فاکتور دریافت کنند تا اگر مورد سرقت و کلاهبرداری واقع شدند، فاکتورهای خود را به پلیس ارائه دهند.

سرهنگ مافی با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای پاساژ علاءالدین داریم، گفت: در حال طی هماهنگی‌ها هستیم تا در آینده نزدیک طرح جامعی برای برقراری نظم بیشتر در این محل اقدامات گسترده انتظامی صورت بگیرد تا پاکسازی کاملی مقابل این مرکز صورت بگیرد.

به گفته سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران، از ابتدای امسال تا به امروز بالغ بر ۵۰ بدل انداز در مقابل پاساژ علاءالدین دستگیر شده اند.

کد خبر 656255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha