شیوع کرونای امیکرون، ۲ اجرا از اجراهای چهلمین جشنواره تئاتر فجر را لغو کرد.

تئاتر - نمایش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نمایش «بی‌زمان» از جمله آثاری است که در بخش دیگرگونه‌های اجرایی چهلمین جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود.

این نمایش به کارگردانی پروین هادی‌نیا قرار بود ۴ اجرا در سالن ملک داشته باشد که ۳ اجرای آن روی صحنه رفت ولی چهارمین اجرای آن لغو شد.

قرار بود آخرین اجرای این نمایش امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن روی صحنه برود ولی در پی تماس جشنواره تئاتر فجر با گروه اجرایی این نمایش، مقرر شد آخرین اجرای آن به دلیل شیوع کرونا منتفی شود.

ایلناز شعبانی، بازیگر و مدیر برنامه‌ریزی این پروژه در این باره گفت: از طرف جشنواره به ما گفته شد همه گروه‌های شرکت‌کننده دو اجرا دارند و درست نیست در شرایطی که کرونای امیکرون در حال گسترش است، گروه ما چهار اجرا داشته باشد. به همین دلیل چهارمین اجرای ما منتفی شد.

او ادامه داد: از آنجا که گروه بازیگران ما پرتعداد است، ما نیازمند سالنی بزرگ بودیم. به همین دلیل سالن ملک را به صورت شخصی اجاره کردیم تا در جشنواره چهار اجرا داشته باشیم ولی اجرای آخرمان به دلیل گسترش کرونای امیکرون منتفی شد و امیدواریم در شرایط بهتری بتوانیم اجراهای خود را ادامه بدهیم.

ستاد خبری جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد که اجرای نمایش «بعد از افتادن» به کارگردانی حسن حسینیان نیز به دلیل ابتلای یکی از بازیگرانش به کرونای امیکرون  منتفی شده است. قرار بود این نمایش هم امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن در تالار مولوی روی صحنه برود.

کد خبر 656254

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha