اینطور که به نظر می‌رسد ستاره نروژی به پاریس نزدیک‌تر است تا مادرید.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، ارلینگ هالند انگار دوست دارد در رئال مادرید بازی کند اما با وجود امباپه، بنزما و وینیسیوس و آسنسیو شاید از این می‌ترسد که نتواند در ترکیب فیکس قرار بگیرد یا نقش اول خط حمله را به عهده‌اش بگذارند. برای همین این مهاجم نروژی گزینه‌های دیگری مثل من‌یونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا و... را هم در نظر خواهد گرفت.

فلورنتینو پرس برای این‌که دست باشگاه‌های رقیب را از او کوتاه کند، حاضر است رقم ۷۵ میلیون یورویی فسخ قراردادش را بپردازد تا دورتموند یک فصل دیگر او را نگه دارد. با این‌حال پاری‌سن‌ژرمن که از تابستان و پس از تلاش رئال برای خرید امباپه با ۲۰۰ میلیون یورو با این باشگاه رابطه‌اش تیره شده، در حال تلاش برای راضی کردن هالند و مینو رایولا برای انتقال این بازیکن به پاریس در تابستان است. در حالی که نام کریستیانو رونالدو هم برای اضافه شدن به ترکیب این تیم مطرح شده، به نظر می‌رسد گزینه خرید هالند عاقلانه‌تر از یک بازیکن ۳۷.۵ ساله در تابستان آینده باشد.

پاری‌سن‌ژرمن در کنار اطمینانی که از جذب رایگان پل پوگبا دارد، می‌خواهد بچه غول نروژی را هم از همین حالا برای اقامت در پاریس متقاعد کند. لوکاس پاکتا هم از دیگر گزینه‌های خرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی است. پاکتا به دلیل حضور در لیون با جو لیگ فرانسه آشناتر است اما پلن بی محسوب می‌شود. حتی تلاش برای راضی کردن امباپه به تمدید قرارداد هم هنوز پایان نیافته است. ناصر الخلیفی که به‌خاطر رابطه عالی با رئیس یوفا از قانون فیرپلی مالی بیمی ندارد، همه این ستاره‌ها را با هم می‌خواهد.

به نظر می‌رسد هر روز هالند از رئال مادرید دورتر می‌شود. حتی نشریه فرانسوی اونز مدعی شده که کریم بنزما خواستار ملاقات با فلورنتینو  پرس است تا او را از خرید مهاجم نروژی منصرف کند. به نظر این ستاره فرانسوی تصور می‌کند در صورت انتقال ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند در تابستان امسال، جایگاه خود را در تیم از دست می‌دهد و به همین علت خواهان روشن شدن تکلیف خود برای فصل بعد شده است.

بنزما در حال حاضر تا تابستان ۲۰۲۳ با رئال مادرید قرارداد دارد، اما همیشه شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این ستاره گلزن به فرانسه و انتقال به تیم‌هایی چون لیون و البته پاری‌سن‌ژرمن شنیده شده است. روزنامه میرور، چاپ انگلستان هم ادعا کرده قلب هالند برای مادرید می‌تپد. این‌ها شاید بنزما را نگران کند.

کد خبر 656252
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha