شهردار تهران با صدور احکامی جداگانه سخنگوی شهرداری تهران را منصوب و آیین‌نامه تشکیل شورای ارتباطات و اطلاع‌رسانی شهرداری تهران را ابلاغ کرد.

علیرضا زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی عبدالمطهر محمدخانی را به عنوان سخنگوی شهرداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «در راستای اطلاع‌رسانی و پاسخگویی دقیق، سریع و روشنگرانه و تعامل شایسته و دوسویه با اصحاب رسانه با رویکرد نقدپذیری، جناب آقای عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل به عنوان سخنگوی شهرداری تهران معرفی می‌گردد.»

شهردار تهران همچنین «آیین‌نامه تشکیل شورای ارتباطات و اطلاع‌رسانی شهرداری تهران» را ابلاغ و محمدخانی را به عنوان دبیر این شورا منصوب کرد.

در متن ابلاغ این آیین‌نامه آمده است: «به منظور سیاست‌گذاری، نظارت و راهبری صحیح برنامه‌ها، اقدامات و فرایندهای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، «آیین‌نامه تشکیل شورای ارتباطات و اطلاع‌رسانی شهرداری تهران» ابلاغ می‌گردد. انتظار می‌رود کلیه فعالیت‌های رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی واحدهای تابعه شهرداری در چارچوب مصوبات و سیاست‌های ابلاغی شورای مذکور انجام پذیرد.»

کد خبر 655576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha