همزمان با هفتمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر سیدمجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به همراه محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی شامگاه یکشنبه ۱۷ بهمن با حضور در منزل جمال شورجه از این کارگردان پیشکسوت سینمای ایران عیادت کردند.

عيادت محمد خزاعى از جمال شورجه

به گزارش همشهری آنلاین، نمایندگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی و کسب اطلاع از روند درمان این هنرمند برای وی آرزوی سلامتی کردند. مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه هنرمندان متعهدی چون جمال شورجه سرمایه‌های ارزشمند کشورند گفت: ایشان از چهره های شاخص سینمای انقلاب و دفاع مقدس است که هنرش را در راه صحیحی که به آن اعتقاد دارد به کار گرفته است.

پوراحمدی افزود: افتخار می‌کنیم که جمال شورجه یکی از اعضای برجسته خانواده بزرگ صندوق اعتباری هنر است و با تمام توان و ظرفیت خود تا بهبودی کامل کنار ایشان خواهیم بود.

رئیس سازمان سینمایی نیز از شورجه به عنوان هنرمندی متعهد و در خدمت ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس یاد کرد و گفت: نسل جوان ما با تأسی از پیشکسوتانی چون شما که با اعتقاد کامل و مهارت وصف‌نشدنی توانستید جلوه‌های مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به تصویر بکشید، توانستند در سال‌های اخیر روایتگر تاریخ انقلاب اسلامی و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس باشند.

خزاعی افزود: در این ایام که با دهه پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره فیلم فجر همراه است امیدواریم هر چه زودتر حال آقای شورجه مساعد شود تا بار دیگر شاهد حضور ایشان در سینما و تلویزیون ایران باشیم.

جمال شورجه فیلم‌هایی چون «سی و سه روز»، «وعده دیدار»، «باشگاه سری»، «خلبان»، «دایره سرخ»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون»، «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «شب دهم» و «روزنه» را در کارنامه دارد. این کارگردان پیشکسوت از اردیبهشت ۹۸ دچار عارضه مغزی شده و همچنان در حال درمان است.

کد خبر 655517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha