مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیات دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان پس از تصویب، به نحو احسن انجام دهیم.

حقوق بازنشستگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با موضوع بیمه دانشجویان درباره جزئیات و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیات دولت در این باره تصمیم‌گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: هیات وزیران باید مبلغ عیدی را اعلام کند و سپس تامین اجتماعی تمهید می‌کند که عیدی را پرداخت کند. مشکلی در این باره نخواهیم داشت و منتظریم این عدد اعلام شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا عیدی همراه با حقوق بهمن ماه واریز می‌شود؟ گفت: باید ببینیم چه زمانی اعلام می‌کنند؛ مشکلی در پرداخت نداریم.

بررسی افزایش حقوق‌ها در کمیسیون تلفیق

وی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: کار در سازمان برنامه و بودجه و مجلس جلو می رود و بعد از اتخاذ تصمیم نهایی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

موسوی در پاسخ به اینکه آیا تا پایان سال به نتیجه می‌رسد؟ اظهار کرد: مشخص نیست، چون در حال بررسی هستند و کمیسیون تلفیق در حال بررسی این موضوع بوده و هنوز به جمع بندی نرسیده و جمع‌بندی که بشود ما آمادگی را خواهیم داشت.

کد خبر 655363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مستمربگیران تامین اجتماعی FR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    چرا انقدر طول میکشد تاآخر ماه چقدر هست
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    4 0
    در این خبر، هیچ اطلاعاتی به مخاطب ندادید فقط وقت مخاطب را تلف کردید. یک مقدار به خودتان بیایید و حرفه ای تر کار کنید.
  • علی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    5 1
    بیشرفها تیتر دروغی نگذارید تا زمانی که خبر قطعی نشده
  • مجید IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    2 0
    واقغا این تصمیمات غیر قانونی را باید هیئت وزیران بگیردیعنی بازنشستگان تامین اجتماعی واقعا از دولت حقوق میگیرند ؟ کجا هستند حقوقدانهای مملکت ؟ این قانون کجاست آیا نعوذللا اسلام گفته ؟ ماشااله که فساد از حریم دریا ورودخانها دارد جمع میشود از ناقانونیها کی ؟
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 0
    مابازنشستهاومستمربگیرها بدبخت وبدردنخورهستیم یه روزی مثل برده براشون کارکردیم حالا بایدالتماسشون کنیم که حقون بدن ای خداخودت ریشه ظلم روازروزمین بکن که اینقدرسرمون جلوخانواده پایین نندازن
  • محمد IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 0
    آن کسی که این خبر را با همچین تیتری در روزنامه میزند حداقل جمله سر تیتر خبری را بخوان آیا جزییاتی در شرح این خبر میبینی؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    2 0
    حقوق همه ی اقشار جامعه بالا میرود ولی امکان ندارد حقوق بازنشستگان بالا بره چون بازنشسته ها جزیی از جامعه نیس فقط وعده بدن کافیه چون ازنشسته ها را میشه با وعده های الکی و خالی نگه داشت