فایل تصویری «قصه‌های پندآموز» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با قصه‌های ایرانی است که در فرهنگسرای اندیشه تولید شده است.

قصه گویی

همشهری آنلاین - راحله عبدالحسینی: «معصومه آبرون» مدیر روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه گفت: « در روزگار کرونا که تولید محتوا برای کودکان در قالب فضای مجازی عرضه می‌شود، نباید مهم‌ترین بخش تقویت خلاقیت آنان را که همان قصه‌ شنیدن باشد، از یاد ببریم. از این رو، قصه‌های معروف و قدیمی ایرانی را برای بچه‌ها انتخاب کردیم و به صورت فوتو کلیپ در صفحه‌های مجازی فرهنگسرا بارگذاری کردیم.» والدین به راحتی می‌توانند این قصه‌ها را برای کودکان نمایش دهند. تصاویری از قصه یا کتاب قصه نیز در کنار صدای قصه‌گو نیز به نمایش درمی‌آید  بچه‌ها را سرگرم می‌کند.
«محمد میرکیانی» نویسنده کودک نیز درباره قصه‌گویی برای کودکان گفت: «قصه‌گویی در بند زمان و مکان و موقعیت خاصی نیست. همیشه می‌شود قصه گفت و قصه شنید. میل به شنیدن قصه هم در ما ذاتی و فطری است. قصه‌گویی یکی از سهل‌الوصول‌ترین ابزار فرهنگی است در حالی که تاثیری بسیار عمیق و گسترده دارد. بنابراین به هر بهانه‌ای و به هر شکلی بحث قصه‌گویی را مطرح کنیم، خدمت بزرگی به جامعه کرده‌ایم.»
 

کودکان پای قصه می‌نشینند

برای شنیدن قصه‌های پندآموز می‌توانید به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اندیشه به نشانی  andishe.farhangsara یا صفحه کتابخانه اندیشه به نشانی library.andishe مراجعه و فایل تصویری قصه‌های پندآموز را دریافت کنید.

کد خبر 655304

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha