ماه گذشته، شرکت چینی Tecno سه گوشی هوشمند سطح پایه با برند POP مانند POP 5، POP5 Pro و POP 5X را روانه بازار کرد.

گوشی Tecno

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، POP 5S آخرین گوشی از سری POP محسوب می‌شود که به صورت رسمی معرفی شده است.

اکنون، گوشی هوشمند Tecno POP 5S را در مکزیک معرفی کرده است. در اینجا تمام اطلاعات در مورد مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت POP 5S وجود دارد.

Tecno POP ۵S دارای صفحه نمایش LCD ۵.۷ اینچی با بریدگی قطره‌ای و چانه ضخیم است. این صفحه نمایش وضوح اچ‌دی پلاس(HD+) ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۴ درصدی را ارائه می‌دهد. دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسلی با فلاش LED است. این دستگاه فاقد پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت بوده، اما به ویژگی بازگشایی قفل صفحه با چهره مجهز شده است.

در قسمت پشتی گوشی یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد که با لنز هوش مصنوعی و فلاش LED همراه و وقتی صحبت از طراحی شده، باید بگوییم که پوسته عقب آن از رنگ دوگانه جذابی برخوردار است. جلوپنجره بلندگو نیز در قسمت پشتی دستگاه به چشم می‌خورد.

POP 5S توسط پردازنده چهار هسته‌ای ساده Unisoc SC۹۸۶۳۲E با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز هدایت می‌شود. این دستگاه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در زیر قاب دستگاه، یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که از طریق پورت microUSB قابل شارژ است.

بیشتر بخوانید:

این گوشی همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری برای خروجی صدا دارد. POP ۵S با ویژگی‌های دیگری مانند 4G VoLTE دوگانه، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b/g/n و بلوتوث ۴.۲ ارائه می‌شود. ضمن اینکه ابعادش ۱۴۸ در ۷۲.۳  در ۹.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۰ گرم بوده و قیمت تقریبی آن نیز ۱۰۸ دلار برآورد شده است.

کد خبر 655275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha