یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
۰ نفر

خرید در شرایط همه‌گیری و در زمانی که فروشگاه‌ها بسته هستند و نمایشگاه‌های اتومبیل لغو شده‌اند، کار سختی در بسیاری از کشورهاست، اما آژانس ولوو در بلژیک طرحی را برای مقابله با این وضعیت ارائه کرده است.

ولوو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت اتوموتیو، نمایشگاه خودروی بروکسل ۲۰۲۲ قرار بود در ژانویه برگزار شود، اما به دلیل کووید یک سال به تعویق افتاد. بنابراین آژانس ولوو اپلیکیشنی به نام "Volvo Street Congifurator" ایجاد کرد که هدف آن تبدیل خیابان‌ها به یک نمایشگاه بزرگ است.

کاربران می‌توانند از هر خودروی ولوویی که می‌بینند عکس بگیرند، سپس آن را در اپ، آپلود کنند و این ابزار از هوش مصنوعی برای ارائه تمام جزئیات در مورد مدل، رنگ، سطح تریم و چرخ‌ها استفاده می‌کند. سپس کاربر را به وب‌سایت ولوو هدایت می‌کند تا پیکربندی نهایی را انجام دهد و او را به نزدیک نمایشگاه خودرو یا خرید آنلاین ارجاع می‌دهد.

ساختن آن بسیار چالش برانگیز بود. گفته شده که آژانس بیش از ۱۰۰ هزار تصویر از مدل‌ها، رنگ‌ها و تریم‌ها جمع‌آوری کرده است، اطلاعاتی که توسط ترکیبی از گوگل و مدل‌های سه بعدی به‌دست آمده‌اند. اینها در یک شبیه‌سازی واقعی توسط رایانه قرار گرفتند. ۱۰ هزار عکس نیز به صورت دستی توسط خود آژانس و توسط سه عکاس حرفه‌ای که از خودروها در خیابان‌ها عکس می‌گرفتند، جمع‌آوری شد.

راه‌اندازی این ابزار با یک ویدیوی آموزشی و یک کمپین خارج از خانه پشتیبانی و همچنین توسط اینفلوئنسرهای محلی و سفیران ولوو در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آنها تبلیغ می‌شود. ولوو همچنین در حال بررسی یک عرضه احتمالی در بازارهای دیگر است.

بیشتر بخوانید:

کالین ورموزن، مدیر بازاریابی تجاری و بازرگانی ولوو در این خصوص گفت: «لغو نمایشگاه موتور بروکسل یک چالش تجاری بود، اما این ابزار راه‌حلی عالی است که کاملا با تحولی که ما به سمت فروش آنلاین انجام می‌دهیم مطابقت دارد. نوآوری‌ مانند این، هم اهداف تجاری و هم اهداف پایداری جهانی ما را برآورده می‌کند، بنابراین پتانسیل بین‌المللی نیز دارد».

کد خبر 655265

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    درست مثل ایارن خودرو و سایپا