کیف‌های کلاچ کاربردهای زیادی دارند؛ در مواقع رسمی استفاده از کیف‌های کلاچ براق یا به رنگی خاص و ویژه می‌تواند لباستان را از سادگی خارج کند یا به آن جلوه زیبایی بدهد. اما نحوه دست گرفتن و ست کردن آن با لباس نیز اصول و قواعدی دارد که در ادامه با بررسی مورد گلاره عباسی در جشنواره فجر با آن آشنا می‌شوید.

گلاره عباسی - بازیگر

به گزارش همشهری آنلاین، کیف‌های کلاچ همان کیف‌های دستی کوچکی هستند که برای مهمانی‌ها استفاده می‌شوند. همان کیف‌های کوچکی که فقط کارت بانکی، موبایل و چیزهای محدودی را در خود جای می‌دهند. کلاچ‌ها معمولا بدون بند و دسته طراحی می‌شوند اما انواعی از آنها هم بندهای چرمی، زنجیری و… دارند.

کیف‌های کلاچ کاربردهای زیادی دارند. سبک‌ و راحت‌ بودن این کیف‌ها باعث می‌شود که در مواقع غیررسمی دستتان آزاد باشد و کیفی سنگین را به دوش نکشید. در مواقع رسمی هم استفاده از کیف‌های کلاچ براق یا به رنگی خاص و ویژه می‌تواند لباستان را از سادگی خارج کند یا به آن جلوه زیبایی بدهد.

نحوه صحیح دست گرفتن کیف کلاچ

برای اینکه تیپ و استایلی جذاب داشته باشید و شیک به نظر برسید، بهتر است کیف را با هر دو دست در مقابل بدن نگه دارید. چنین شیوه‌ای در زمان‌هایی مناسب است که لباسی رسمی و مجلسی به تن کرده‌اید.

ببینید | دردسرهای خانم بازیگر برای نگه داشتن کیف کلاچ در جشنواره فجر

اگر اندازه و ابعاد کیفتان بزرگ است، راه دیگر دست‌ گرفتن آن، زیر بغل‌ گذاشتن کیف است؛ یعنی طوری که انگار می‌خواهید جزوه‌ای را با خود حمل کنید و به دانشگاه بروید. البته در تصویری که می‌بینید کیف گلاره عباسی در ابعادی نیست که مناسب این شیوه گرفتن کیف باشد.

ببینید | دردسرهای خانم بازیگر برای نگه داشتن کیف کلاچ در جشنواره فجر

دردسرهای گرفتن کیف کلاچ

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در روز دوم از چهلمین جشنواره فیلم فجر با لباسی با ترکیب رنگ سفید و مشکی و آستین‌های مخملی قرمزرنگ در این مراسم حضور یافت. این ترکیب رنگ بدون ریسک و مطمئن است. اما نکته‌ای که در استایل گلاره عباسی توجه را به خود جلب می‌کند کیف کلاچ وی و نحوه دست گرفتن آن است. در مورد جنس کیف این نکته قابل توجه است که اگر جنس کیف را نیز از مخمل انتخاب می‌کرد شکیل‌تر به نظر می‌رسید.

ببینید | دردسرهای خانم بازیگر برای نگه داشتن کیف کلاچ در جشنواره فجر

در مورد حالت دست گرفتن کیف نیز همان‌طور که گفته شد، بهتر بود بیشتر دقت شود و کیف بین انگشتان دست و کف دست نگه داشته شود تا حالت آشفتگی و بلاتکلیفی در نگه داشتن کیف به ببننده القا نشود.

ببینید | دردسرهای خانم بازیگر برای نگه داشتن کیف کلاچ در جشنواره فجر

ببینید | دردسرهای خانم بازیگر برای نگه داشتن کیف کلاچ در جشنواره فجر

ببینید | دردسرهای خانم بازیگر برای نگه داشتن کیف کلاچ در جشنواره فجر

ببینید | دردسرهای خانم بازیگر برای نگه داشتن کیف کلاچ در جشنواره فجر

کد خبر 654546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • معلم IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    22 1
    همشهری جون کم کم داری ادای زردارو درمیاری...
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      3 7
      تعریف مطلب زرد رو یه سرچ ناقابل کنید. این چیزا زرد نیس. اصول و قاعده لباس پوشیدنه مث خیلی از آداب معاشرت که اصول داره.
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      1 1
      برای درامد و بازدید بیشتر همشهری جون مجبوره
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    24 2
    ول کنید تو رو خدا ،همه چیزمون درسته فقط گرفتن کیف این خانم مشکل داره،کاش مشکلمون فقط کیف خانوم بود، مردم هزاران مشکل دارن چرا کسی لینا رو نمیبینه؟
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    36 5
    این بازیگرا سواد و تخصصی ندارن و کار اقتصادی هم انجام نمیدن و فعالیت و زحمتی هم جز گریم کردن نمی کشند! همیشه ناراضی! اما! در رفاه مطلق هر هفته در سفرهای گران قیمت رویایی به کل کشورهای جهان مشغول عیاشی و فیلم و عکس گرفتن! درکاخ ها و یلاهای باشکوه مشغول رقص و پارتی و بزن، پوشیدن انواع لباس های مارک و برند خارجی گران قیمت که حتی به لباس پوست گران قیمت کمیاب هم کشیده شده! و هر جرمی مرتکب بشوند هم مصونیت دارند و کلا انقلاب کردن برای این ها و مردم نسبتی با انقلاب ندارند! پول های نجومی برای یک مشت بازی مزخرف و دیالوگ چندش آور که بازی جالبی هم ندارند همراه با حواشی داغ غیر اخلاقی و سم توهین به جامعه! و ان قدر هم کفش و لباس و گریم عوض می کنند که فرح دیبا انرا در خواب نمیدید! صرفا برای ایجاد حس حسرت، غم و هیجانات منفی در جامعه با بهانه تبلیغات لوکس و تغییر سبک زندگی برای مردمی که در نیازهای اولیه مانده اند این چند ساله حسرت به دل مردم کردن یکی از افتخاراتشان بوده که گویا هر چه آسیب بیشتر، حقوق و امتیاز بیشتری هم از دشمن پنهانی مردم بدبخت برای نیل به این هدف گرفته اند و دم از مردمی بودن میزنند!
  • باقری IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    10 9
    ب نطر من هر کی جای اینا بود این کارو میکردن دارندگی برازندگی ما هم بازیگر میشدیم بدتر اینا بودیم
    • NL ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      5 1
      بله خوب خوردن و خوابیدن و عیش و نوش و پوش و بریز و بپاش بزن و بکوب و شادی و سفر خوبه همه هم اهلش هستن و دوست دارن عیبی هم نداره کسی هم منظورش نیست ژنده پوشی و افسردگی و ژولی کولی و شلخته و بد لباسی متد بهتریه بلکه میگن این عیاشی های بی حد و حصر یک طبقه مملکت رو مثل دوره قاجاریه به مرز ورشکستگی و جنون و بدبختی و قحطی و گرانی و خاک بر سری کشانده چون عده ای بی خیال و پت و مت عیاش خیال ندارن واقع بین باشند به حقوق ملت احترام بگذارند و هی دروغ میگن و نیرنگ میزنند و نقش دشمن مردم رو براشون اجرا می کنند و گر نه برن با زحمت کشیده خودشون هر غلطی می کنند بکنند بر حسودش لعنت این حرفا به خاطر حسادت نیست این به خاطر دزدی و تجاوز به حقوق مردمه!
    • حسین IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      1 1
      ساده نباشید مگه چند نفر می خوان بازیگر بشن مشکل اینکه مردم تو اوج بدبختی و مشکلات معیشتی هستن اون موقع سادا و صیما فقط این ها تبلغ میکنه به مردم نمیگن این ول خرجی از بیت المال مسلمین از جیب فقرا از نان یتیمان و ... تهیه شده
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    6 1
    دمت گرم حرف حق روگفتی کوعدالت ماعدالت میخواهیم مگه ماچیمون کمترازایناست پولدار باشیم ازایناخوش قیافه تریم
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    8 0
    این ادا واصول ها نه نشان از پیشرفت تمدن هست نه نشان از به روز بودن وشیک بود اینا چیزای بیخود وبی ارزشه .. وقتی مطرح میشه که جامعه دچار سقوط اجتماعی فرهنگی شده پس باید فاتحه همه چیزو بخونیم انقد بی درد شدن وبی ارزش که توجه به قیافه وکیف دیگران شده براشون موصوع مهم وبراش بحث میکنن افسوس که انسانیت وادب و شخصیت دین ومذهب پرت....
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    5 0
    این حرفا درد بی دردیست هموطن کمی تامل کن ارزشت به این اندازه س که چجوری کیف دست گرفتن دیگری شده برات مهم وبراش مطلب مینویسی واقعا که.... انقد کوچک نباشید
  • بهزاد IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    4 0
    خدا رو شکر که همه مشکلات حل شده و نویسنده با فراغ بال🦅در مورد نحوه گرفتن کیف کلاچ ،خانم عباسی قلم فرسایی میکنند /خداروشکر😗🙏
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 0
    مگه منیجر ندارن متاسفم
  • بهزاد IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    2 1
    نمی‌دونم مردم ما همش ساز مخالف با همچین دارن هر چیزی رو می‌خوان به وضعیت بد اقتصادی مردم ربط بدن اولا که بازیگری شغل بسیار سختیه دوما مال مردم رو که نخوردن کار کردن پول خوب درآوردن چرا نباید خرج کنند ضمنا اوضاع بد اقتصادی به هنرپیشه و ورزشکار ربط نداره برین یقه اختلاس گرو بگیرین
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 1
    همه مشکلات حله دست گرفتن کیف ایشون مهمه فقط
  • بیتا IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    3 0
    ای بابا، هر طور دوست داره نگه داره. چرا زندگی رو سخت میکنین!