تیم ملی هندبال ایران اگرچه جواز صعود به جام جهانی را بدست آورد اما با دو شکست مقابل قطر در نیمه نهایی و عربستان در بازی رده بندی به رتبه چهارم رسید.

هندبال

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی هندبال در حالی پا به دیدار رده بندی گذاشت که در بازی قبلی با اختلاف فاحشی مقابل قطر شکست خورده بود. ایران در دور مقدماتی عربستان را شکست داده بود اما در این بازی هیچ وقت از حریف پیش نیفتاد و در نهایت با نتیجه ۲۶ بر ۲۳ از حریف شکست خورد تا به مقام چهارم قناعت کند. در نیمه اول با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود عربستان خاتمه پیدا کرد. دیدار ایران و عربستان در مرحله مقدماتی با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ به سود ایران تمام شده بود.

بهترین نتیجه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا هم مربوط به سال ۲۰۱۴ بود که توانست عنوان سومی را به دست بیاورد. همچنین تیم ایران در بازی‌های آسیایی در بحرین مدال برنز و ۲۰۰۵ دوحه هم موفق به کسب مدال نقره شده بود.

تیم ملی عربستان هم تاکنون ۱۰ بار در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شده که بهترین عنوان آنها کسب رده نوزدهم بود. این تیم ۱۴ بار هم در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده که سه بار در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ عنوان سوم را به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 654073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha