سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه مطلبی امروز به نقل از وزارت بهداشت در رسانه‌های زرد، غیررسمی و حاشیه‌ساز مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

محمد هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وبدا، مهندس محمد هاشمی اظهار داشت: متاسفانه مطلبی امروز به نقل از وزارت بهداشت در رسانه‌های زرد، غیررسمی و حاشیه‌ساز مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیماتی برای کنترل این بیماری اتخاذ شد که یکی از این تصمیمات، تفویض اختیار تعطیلی برخی مدارس در استانها به استانداران بوده است.  

هاشمی ادامه داد: تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هر هفته پس از تشکیل به ریاست رییس جمهور، اطلاع رسانی می شود. رویکرد ستاد ملی مقابله با کرونا، اقناعی، ایجابی و تشویقی است و هرگونه تصمیمی پس از بررسی همه جوانب، اتخاذ و سپس به اطلاع عموم مردم می رسد.  

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: مردم اخبار رسمی و مورد تایید را از طریق سایت وزارت بهداشت و رسانه های معتبر سراسر کشور دریافت و از توجه به شایعات بی پایه و اساس، پرهیز کنند.

کد خبر 653827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • ناشناس IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    6 1
    عدم تعطیلی برابراست باافزایش گسترش سویه جدیدکرونا!!!!
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    3 0
    بله قتل عام ادامه دارد بابا دکترای کیلویی همین یارو سواد نداری مشخص است از رفتارش شده وزیر بهداشت وزیر مخابرات وزیر راه وزیر کوفت وزیر مرگ
  • بابک US ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    دوستانی که دنبال تعطیلی ان لطفا ماسک بزنن کم دورهمی برن سویه گسترش پیدانمیکنه هیچ کس رعایت نمیکنه تعطیلی ام تاثیری نداره