عبدالرضا داوری گفت: آقای احمدی‌ نژاد همیشه تمایل شدیدی به دیده شدن داشتند و این حرف‌ها را می‌زنند تا بتوانند خودشان را در سطح رسانه‌ها حفظ کنند.

عبدالرضا داوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، عبدالرضا داوری درباره ادعای رئیس دولت نهم و دهم مبنی بر اینکه روسیه و آمریکا بر سر ایران و اوکراین معامله کرده‌اند، گفت: مدت‌هاست دسترسی‌آقای احمدی نژاد به اطلاعات و اخبار محدود شده و به دلیل فاصله‌ای که از کانون قدرت دارند، او از مرداد ۱۴۰۱ دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نخواهد داشت.

وی افزود:‌ نکته اینجاست که آقای احمدی‌نژاد همیشه از ابتدای ریاست جمهوری، تمایل شدیدی به دیده شدن داشتند. این حرف‌ها را می‌زنند تا بتوانند خودشان را در سطح رسانه‌ها حفظ کنند. من شما را به اسفند سال ۸۶ ارجاع می‌دهم. وی قبل از انتخابات سال ۲۰۰۹ آمریکا در مصاحبه با یک رسانه اسپانیایی و در حالی که رقابت میان باراک اوباما و جان مک کین بود گفت هیئت حاکمه آمریکا اجازه نمی‌دهد تا اوباما رئیس جمهور آمریکا شود. سال گذشته در همین ایام یک نامه به سران کشورهای خلیج فارس و حسن روحانی نوشت که آمریکا به زودی در منطقه جنگ بزرگی برپا خواهد کرد و در دوم اردیبهشت امسال هم در سخنرانی اعلام کرد آقای رئیسی از حضور در انتخابات منع خواهد شد و به ایشان می‌گویند در انتخابات کاندیدا نشود چرا که حاکمیت می‌خواهد یک فرد خاصی را به ریاست جمهوری برساند. امروز هم که این پیش بینی عجیب و غریب را انجام دادند.

این فعال سیاسی اعلام کرد: احمدی‌نژاد با تمام خبرها و تحلیل‌هایی که انجام می‌دهند، به زعم خودش می‌خواهد بمبی را بترکاند تا توجهات را به سمت خودش جلب کند. نکته دیگر این است وقتی شما می‌خواهید تحلیل محتوا درباره صحبت‌های او به ویژه بعد از تحلیل‌هایی که درباره عدم حضور آقای رئیسی انجام داد، بدهید، می‌بینید که او دیگر مورد توجه مردم نیست.

او در پایان گفت: می‌خواهم بگویم او مملو از تناقض است. احمدی‌نژاد تلاش می‌کند تا به او در فضای عمومی توجه شود. حالا می‌بیند به او توجه نمی‌شود. او فکر کرد اگر انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کند، مشارکت عمومی به ۱۵ درصد خواهد رسید و دیدید که این تحلیل او هم به نتیجه نرسید.

کد خبر 653532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    12 0
    این همه مسئول و غیر مسئول و منتقد و موافق و مخالف حرف می زنند یکی هم احمدی نژاد! این طور باید هر روز یک گونی آدم به زندان ببرند! نشانه پویایی سیاسی ملت ایرانه همه بدون ترس نظر می دهند یعنی سبک ملک سلمان درسته یک منتقد مظلوم بدبخت رو برای چند مقاله دلسوزانه وحشیانه تکه تکه کرد یا با شمشیر قطع سر کرد به سبک عصر دقیانوس این تحجر در جوامع امروز مردوده و تفتیش عقاید ممنوعه فوقش اگر کسی هم خط قرمز عبور کند روش روانی درستی برای کنترل آن است و نه خشونت و ترس در جامعه! جلو دریا میشه گرفت جلوی دهان مردم رو نمیشه بست به هر حال در جوامع آزاد مسلمان همه اظهار نظر می کنند اما نهایتا ان چه عقل جمعی و شرع و عرف و سنت و رسم و نظرات نخبگان صاحب صلاحیت اجرا می شود البته شاید ذهن احمدی نژاد در چرخه سیاست و تفکر بیش از حد و گرفتن اطلاعات ناقص یا مغرضانه به همانند نیچه گاهی دیوانه وار باشد ولی ایشان در مسائل اجرایی نیست و این همه آلرژی به احمدی نژاد کمی خنده داره بهتر است به فکر دعواهای سیاسی نبود بلکه کمی آرامش روانی مردم رو هم در نظر گرفت چون سال های سختی بر ملت ایران گذشته و مته به خشخاش درست نیست!
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      3 2
      تنها کسی که توان، جرات، جربوزه، انگیزه و کله داغ برای بر هم زدن وضع مدیران فعلی را دارد، همین احمدی نژاد است. بد کسی را به سیاست راه دادند و حالا داره بدجوری مو دماغ اقایون میشو.د. یا باید بهش یه امتیاز گردن کلفت داد یا همه چی رو به هم میریزد
  • احمدی نژاد سلام IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    15 10
    دکتر احمدی نژاد یک فرد مدیر و دلسوز مملکت و حفظ بیت المال انهایی که به بد گویی احمدی نژاد میپردازند از این می ترسند دوباره سر کار بیاید و طعمه انها قطع شود و انها افرادی نیستند جز خائنین
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    21 4
    شما چقدر عاشق روسیه هستید،پس شعارنه شرقی نه غربی چه شد؟
    • TR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      2 0
      بابا اى ايهوالناس اين اقا مريضه بايد مداوا بشه.
  • احمد IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    21 3
    در انتخابات چقدر از آراء مال احمدی نژاد بود چرا این را نگفتید . بعد چرا مشارکت پایین بود ،آیا موضع گیری ایشان اثر گذار نبود ،قطعا" بوده وهست .اینقدر ایشان را نادیده نگیرید مخصوصا" شما از طرد شدهای ایشان هستید .ایشان هم جماعت چشمگیری هودار سینه چاک دارد . خوب است تحلیل تان را واقع گرانه بیان کنید .
  • احمدقنبری‌کولایی US ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    18 3
    احمدی‌‌نژاد‌بافلشهایی‌که‌ازوزارت‌اطلاعات‌پرکرده‌ودرمیان‌خانواده‌اش‌واقوام‌ودوستانش‌داده‌است،ازش‌می‌ترسند.چون‌اسرار‌طبقه‌بندی‌شده‌فوق‌سری،سری،خیلی‌محرمانه‌ومحرمانه‌دارد.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    15 6
    احمدی نژاد مرد است
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    18 8
    درود بر احمدی نژاد
  • مهدی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    17 2
    آقای احمدی نژاد رمانی به مردم یارانه داد گفت این پول با همه پولها فرق وکند گفتند چطوری گفت این پول امام زمان است تمام نمی شود ❤❤❤❤❤
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    14 10
    درود بر احمدی نژاد ومشایی وبقایی،لعنت بر مخالفان دکتر احمدی نژاد
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    16 14
    احمدی نژاد تمام شده است.
  • حرفشنو IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    11 7
    خدمات آقای احمدی نژادازجمله یارانه ، مسکن مهر و سهام عدالت کارهایی ماندگار هستند . که مخصوصا"یارانه و مسکن مهر زندگی خیلی ها را نجات دادند.
  • رضا IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    5 3
    احمدی نژاد آدمی متوهم است ...
  • احسان IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 17
    احمدی نژاد یکی از بدترین رئیس جمهورهای ایرانه . به قول دوستان احمدی نژاد ائجوبه قرنه
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    4 1
    این داوری خودش کاره ای نبود و با چسبیدن و وصل شدن به احمدی نزاد تونست جایکاهی به دست بیاره و معروف بشه ، ایشان سالهای سال کنار احمدی نزادبود و اخیرا علیه اش حرف میزنه بزرگترین فرصت طلب حزب بادی خودشه !!!!
  • چراغ IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    3 1
    سلام ای مرد.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    5 0
    داوری خودت هم با چه قاطعیتی از پیروزی ترامپ می گفتید. شدید حکایت معروف دیگ به دیگ...
  • Niknam IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 3
    تنها راه نجات از این بیماری آقای احمدی نژاد ایجاد سکوت خبری درباره ایشان است. ایشان خوب از نقطه ضعف مطبوعات باخبر است و با این کارها و به کمک مطبوعات تشنه برای هر خبر جنجالی مرتبا خود را در رسانه ها مطرح می کند. سکوت خبری تنها راه چاره
  • احمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    درود بر دکتر احمدی نزاد ایشان هم ممکن ا ست ایراداتی داشته باشندولی بخاطر خدماتی که به مروم وکش ور نمودند وعدالت خواهی و پاک دستی وفساد ستیزی ومردمی بودن و......مردم ایشان دوست دارند۰
    • احسانى IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      درسته ولى احمدى نژاد تنها نبود ياران توانايى داشت. اقاى مهدى كروبى اقاى محمد رضا باهنر و از همه مهم تر بانك شخصى احمدى نژاد با رياست أقاى بابك زنجانى- كسى را كه خالق زمين بزند خلق نميتواند بلندش كند.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    قدرت مبارکت باشه
  • ali IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    داوری اگر احمدینژاد حرفهایی میزند تا خود را در سطح رسانه حفظ کنه چند سالی سمت شهری و استانی داشته هشت سال رییس جمهور بود .خدا وکیلی تو چه سمتی داشته ای که اینقدر کمبود دیدن در خودت می بینی و می خواهی در رسانه خود را حفظ کنی؟؟؟؟!!! به غیر از اینکه خودت را الکی چسبوندی به احمدینژاد که مثلا مشاورش بودی؟؟؟!!!