قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۹۸ تومان اعلام شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۵ تومان کاهش یافت. دلار در بازار آزاد نیز با قیمت ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، دلار امروز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ تا ساعت تنظیم این خبر در بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.  در صرافی‌های بانکی نیز قیمت هر دلار ۲۵ هزار و ۹۸ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۷ بهمن )  ۱۵ تومان ارزان‌تر شد.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و ۸۴۸ تومان و ۲۵ هزار و ۹۸ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۵ تومان کاهش قیمت داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۲۵۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۴۰ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۴۸ تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و ۸۸۲ تومان و ۲۵ هزار و ۱۳۲ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۴۰۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۹۲ تومان اعلام شد.که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار و یورو کاهش یافتند.

همچنین تا همین ساعت، نرخ میانگین دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۹۴۲ تومان و نرخ میانگین یورو ۲۸ هزار و ۳۹۸ تومان اعلام شد.

کد خبر 653470

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha