در گزارش زیر قیمت روز انواع سواری رنو در بازار آزاد مورد بررسی قرار گرفته است.

رنو تندر 90

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، امروز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ اکثر خودروهای خانواده رنو با نوسان قیمت (نسبت به هفته گذشته) روانه بازار شده است.

قیمت رنو تندر۹۰ پلاس اتوماتیک با رینگ فولادی مدل ۹۸ به حوالی  ۵۶۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به معاملات دو هفته گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت رنو تندر۹۰ صفر مدل ‌پلاس دنده‌ای با رینگ آلومینیومی ۹۸ در معاملات امروز به ۴۸۰ میلیون رسید. بررسی نمودار قیمتی حاکی از آن است که این خودرو طی  یک ماه گذشته ۲۰ میلیون تومان گران شده است.

رنو ساندرو صفر مدل  ۹۸ (استپ وی‌ اتوماتیک)  به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است و رنو پارس تندر حوالی ۴۴۵ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که نسبت به یک ماه گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت رنو کولیوس‌ حوالی ۲ میلیارد  و ۵۵۰ میلیون تومان  ثابت ماند. قیمت رنو ساندرو اتوماتیک نیز ۱۰ میلیون ارزان شد و به ۶۲۰ میلیون تومان رسید.  

این خودرو ۲۰ میلیون تومان گران شد | جدیدترین قیمت‌ها

کد خبر 653437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    14 0
    👌حل مشکل #مسکن #خودرو #مواد اولیه و... 😱متاسفانه هر روز شاهد مشکلات و معضلات افزایش قیمت مسکن، خودرو و ... هستیم. مافیا، باندها، سازمان ها و بانک ها افراد حقیقی و حقوقی که دارای هزاران واحد و خودرو دپو شده هستند، از طرفی سالمندانی که با عصا به دنبال اجاره مسکن در طبقات چهارم و پنجم بدون آسانسور می گردند، خانواده های مختلفی که با تمام تفاوت ها مجبورند مشترکن درحاشیه شهر زیر یک سقف زندگی کنن، جوانانی که به دلیل بالا رفتن قیمت مسکن و عدم وجود سرپناه در حال جدا شدن از همدیگرند 👹چرا یک عده که خودرو ندارند بنام شان در قرعه کشی خودرویی درنمیاد اما دوستانی که پلاک به نامشان هست چندین بار موفق به ثبت نام و تحویل خودرو و فروش حواله آن می‌شوند 😰آیا میدانستید قانون مالیات بر خانه‌های خالی در سال ۹۴ تصویب شد اما به غیر از افزایش مصرف آب برق گاز در خانه‌های خالی نتیجه دیگری نداشته 🧐مشکل کجاست ؟ ۱) دلالی و بنگاه‌داری ۲) عدم قوانین ضد دلالی ۳) عدم وجود برنامه تولید در کلان کشوری 🤹چرا پولی که قراره باعث وحدت هموطنان بشه شادی و غرور ملی رو به همراه داشته باشه و باعث آرامش و پیوستگی خانواده
  • amir IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    5 0
    یاد فیلم تنگسیر افتادم ... واقعا با این قیمتها میشه تو دنیا بهترین ماشینا رو سوار شد ولی اینجا ...
  • ناشناس IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    4 0
    گرانی : اختلاس
  • محمد IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    3 0
    چرا با این باند مافیایی برخورد نمیشه تمام بدبختی ما از ندانم کاری مسئولینه تنها کشوری که هر چی ماشین مدلش پائین تر می ره قیمتش از موقعی که خرید بیشتر میشه . در کشوری که دلال بازان وجود دارند و برخوردی صورت نمی گیره همینه وضعه ولی یک جوان که می خواد یک کسب حلال راه بندازه هنوز کارش نگرفته چپ و راست از سازمان مختلف می یان برای مجوز که هنوز باز نکردی توی مالیات برات پرونده درست میشه . حق عضویت هزار ارگان رو باید بدی . اونم صبح تا شب کاری کنی با 200 میلیون سرمایه ماهی اگه 10 - 15 میلیون سود داشته باشه که اونم از هزینه های اجاره، برق ، و ... رو بدی به اندازه حقوق یک بازنشسته کار نکردی .ولی طرف نشسته توی خونش ثبت نام ماشین و... می کنه به راحتی توی یک سال 2 تا ماشین ازش سود درمیاره بدون زحمت ، اجاره و .... برای همین در کشوری که به تولید و کسب و کار اهمیت داده نمیشه اقتصادش روز به روز ضعیف تر میشه و مردم هر روز فقیر تر و برعکس پولدارا روز به روز پولدارتر .
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    2 0
    رئیس عوض شد ایشلاه واردات ازاد وتوبه دو خودرو ساز با قیمت پراید تویوتا وبنز وال ۹۰ وووووووووووو میشه وارد کرد به شرطی جناب مسعولان تمع نکنند گمرک کمتر به خاطر ملتی که چند ساله عذاب میکشن و از دست پراید نجات پیدا میکنید بهترین می سیو بشی ژاپن ووو فقط خدا را در نظر بگیرید 👌👌👌👌👌👌🙏🙏🤗
  • عبدالله IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    4 0
    دولت مردان زیاد تلاش نکنید خیلی به خودتان فشار وارد نکنید قیمت ال۹۰ ((((( ۴۸۰ میلیون تومان شد )))))) مهم نیست تا یک میلیارد خیلی فاصله هست خودتان را اذیت نکنید
  • علی IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    اگه دنبال باعث و بانیش میگردین : خود مردم ، هستن، هم اونیکه میفروشه_ و هم اونیکه میخره -پس دوستانیکه ناراحت هستید ، بدونید باید برا چه کسی ناراحت بشید، اگه کمی منطقی فکر کنید، میبینید ، بله واقعا خود مردم هستن . والسلام.