شاخص کل بورس امروز با کاهش ۲۱ هزار و ۴۹۷ واحدی به یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد رسید.

بورس

به گزارش همشهری‌ آنلاین، امروز چهارشنبه ( ۶ بهمن ۱۴۰۰) شاخص کل بورس باکاهش ۲۱ هزار و ۴۹۷ واحدی به یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد رسید.

شاخص کل (هم‌وزن) نیز مثبت بود و با یک هزار و ۶۹۱ واحد کاهش به ۳۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۳۲۲ هزار و ۵۱۲ معامله به ارزش ۳ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای فولاد، فملی، فارس، وغدیر، نوری، شبندر، شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین امروز نمادهای غکورش، ذوب و تایرا  بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.  

امروز شاخص فرابورس با افزایش حدود ۷۹ واحدی به حدود ۱۷ هزار و ۳۵ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۱۶۷ هزار و ۴۶۷ معامله به ارزش یک هزار و ۴۸۴  میلیارد تومان بود.

امروز نمادهای زاگرس، شگویا، شاوان و هرمز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند. همچنین نمادهای غصینو، دماوند و کوثر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.  

هچمچنین به گزارش اقتصاد آنلاین،‌ آخرین قیمت ۱۹۰نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۱۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز ۸۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «خودرو»، «فولاد»، «فملی»، «خساپا»، «شپنا»، «شبندر» و «انرژی۳» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فرابورس»، «تجلی»، «کرمان»، «آریا»، «فجهان»، «سمگا» و«چخزر» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

کد خبر 652843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha