یکی از علامت سؤال‌های پیش از بازی با عراق مربوط به دروازه‌بان اصلی تیم ملی است، اینکه آیا امیر عابدزاده همچنان پیراهن شماره یک را به تن خواهد داشت یا بار دیگر بیرانوند به ترکیب اصلی برمی‌گردد؟

امیر عابدزاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات مهم اردوی قبلی تیم ملی، فیکس شدن امیر عابدزاده برابر سوریه بود. علیرضا بیرانوند در بازی با لبنان یک گل بد خورد که البته وزش شدید باد هم در ثبت آن نقش داشت. با این حال بیرو یک اقدام به دریبل عجیب دیگر هم در همین مسابقه داشت که به‌نظر می‌رسد همین یکی برای او گران تمام شد و به سال‌ها حضور علیرضا در ترکیب اصلی تیم ملی پایان داد. به این ترتیب در مصاف با سوریه، امیر عابدزاده در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت و درخشید.

حالا رسیده‌ایم به ۲ بازی دیگر انتخابی جام‌جهانی، برابر عراق و امارات. یکی از علامت سؤال‌های این اردو هم مربوط می‌شود به‌نام دروازه‌بان اصلی. آیا امیر عابدزاده همچنان پیراهن شماره یک را به تن خواهد داشت یا بار دیگر بیرانوند به ترکیب اصلی برمی‌گردد؟ بیرو در این مدت در بواویشتا بیشتر نیمکت‌نشین بوده است اما عملکرد درخشان عابدزاده در پونفرادینا همچنان ادامه دارد.

در آخرین بازی باشگاهی دسته دوم اسپانیا قبل از وقفه ملی، عابدزاده برابر هوئسکا کلین‌شیت کرد. او در این مسابقه یک ضربه چکشی خطرناک را از فاصله بسیار نزدیک مهار کرد؛ صحنه‌ای که به‌معنای واقعی کلمه «سوپرسیو» بود و باعث شد او از سوی سایت‌های تخصصی تحلیل و ارزیابی، به‌عنوان برترین دروازه‌بان هفته این مسابقات انتخاب شود. در این شرایط به‌نظر می‌رسد عابدزاده برابر عراق هم دروازه‌بان اصلی تیم ملی باقی خواهد ماند.

کد خبر 652753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha