طی حکمی از سوی «محمد پولادگر»، معاون توسعه ورزش قهرمانی، جانباز والا مقام و بچه‌محله جوادیه «محمدرضا مظلومی» برای یک دوره ۴ ساله رئیس فدراسیون ورزش های کم‌بینایان و نابینایان شد.  

مظلومی

همشهری محله_ رضانیکنام: چهره ورزشی محله جوادیه در دوران دفاع مقدس چند سال از عمرش را پشت سنگر و خاکریز جبه‌ها گذرانده و در سال ۱۳۶۱ و در عملیات والفجریک، بر اثر موج انفجار و اصابت ترکش خمپاره به چشمانش به درجه رفیع جانبازی نایل شده است.  
او که در بین ساکنان محله جوادیه محبوبیت زیادی دارد تاکنون تلاش زیادی کرده تا امکانات ورزشی جامعه معلول و توانیاب کشور بیش از اینها شود اما هنوز به نتیجه دلخواهش نرسیده است. روحیه جهادی و انقلابی‌اش باعث شده تا او را در دوره‌های مختلف، برای تصدی و مدیریت فدراسیون ورزش های کم‌بینایان و نابینایان در فهرست نامزدهای منتخب قرار دهند. چند روز پیش هم که اتنتخابات ریاست فدراسیون ورزش های کم‌بینایان و نابینایان که با حضور ۴۹ نفر از مدیران و کارشناسان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، توانست در مجموع با کسب ۴۴ رأی از ۴۹ رأی اخذ شده برای مدت ۴ سال ریاست فدراسیون ورزش های کم‌بینایان و نابینایان کشور را به دست آورد.  
او درباره برنامه خود در دوره جدید فعالیت در فدراسیون ورزش های کم‌بینایان و نابینایان گفت: «به هیچ‌وجه از امکانات کنونی معلولان و توانیابان راضی نیستم. توانیابان شهر درشرایط بسیار نابرابر، ناعادلانه و دشوار در رشته‌های ورزشی مورد علاقه خود تمرین می‌کنند و بنده به جدیت با آن مبارزه می کنم. بنابراین یکی از برنامه‌های اولویت‌دار من این است که در این زمینه و برای کاهش این کمبودها تلاش کنم». 
گفتنی است که در فدراسیون ورزش های کم‌بینایان و نابینایان کشور، ۸ رشته ورزشی شامل گلبال، فوتبال، فوتبال ۵ نفره، دوومیدانی، پاورلیفتینگ، جودو، شطرنج، شنا و دوچرخه‌سواری ۲ نفره برای آقایان و ۴ رشته ورزشی گلبال، دوومیدانی، شنا و شطرنج هم برای بانوان وجود دارد.  

کد خبر 652505

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    0 0
    عالی