چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه 17 مهر در دومین دور از سفرهای استانی و در دومین سفر خود به استان خراسان شمالی، وارد فرودگاه بجنورد شد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در بدو ورود به فرودگاه بجنورد مورد استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، استاندار این استان و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت.

در مدت حضور رئیس جمهوری و هیات دولت در استان خراسان شمالی قرار است 225 پروژه با هزینه 450 میلیارد ریال به بهره برداری برسد.

نیروگاه گازی شیروان، طرح توسعه سیمان بجنورد و باند دوم جاده بجنورد شیروان قرار است در این سفر توسط رئیس جمهوری افتتاح شود.

هم زمان با دومین سفر هیات دولت به خراسان شمالی 222 پروژه نیز با حضور وزرا در شهرستان های تابعه این استان افتتاح می شود.

در دومین سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان خراسان شمالی تقویت زیرساخت‌های توسعه استان به ویژه در بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری از اولویت هایی خواهد بود که به آن پرداخته می شود.

تکمیل، تجهیز و بین المللی شدن فرودگاه بجنورد، راه اندازی شبکه استانی، سامان دهی سایت اداری استان که اکنون با بودجه قطره چکانی تنها 5 اداره کل در سایت اداری در مرحله فونداسیون قرار دارد از جمله پیشنهادات برای سفر دوم است.

دیدار با مردم استان در ورزشگاه تختی بجنورد، استقبال مردم از رئیس جمهور از میدان شهید تا ورزشگاه، بازدید از چند پروژه قابل افتتاح و یک روستای محروم استان، دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، تشکیل کارگروه های تخصصی مسکن، آب، کشاورزی، صنعت و معدن به ریاست دکتر احمدی نژاد از برنامه های روز اول سفر رئیس جمهور در استان است.

دیدار با علمای اهل سنت و تشیع، ملاقات مردمی، برگزاری جلسه هیات دولت از برنامه‌های دیگر دکتر احمدی نژاد در دومین روز از سفر به استان خراسان شمالی است.

کد خبر 65248

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز