نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین وضعیت جسمی و درمانی انجام شده مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران توضیح داد.

مهدی چمران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پرویز سروری در حاشیه برگزاری چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با آخرین وضعیت درمانی و جسمی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: الحمدالله عمل جراحی روز گذشته آقای چمران با موفقیت انجام شد و الحمدالله حال عمومی ایشان خوب است.

وی با اشاره به اینکه بستری شدن ایشان در چند روز گذشته در ادامه فرآیند درمانیش بود، تصریح کرد: نیاز بود که مراحل درمانی به اتمام برسد و انشاءالله مجددا به صحن شورا باز خواهند گشت.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با زمان ترخیص چمران از بیمارستان گفت: زمان‌ آن را دقیقا نمی‌دانیم اما در چند روز آینده مرخص خواهند شد.

کد خبر 652036

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    خداکند هرکه بیمار میشود از بزرگان باشد که همه درخدمتشانند نه کسانیکه دارو هم نمیتوانند تهیه کنند
  • مشیری IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    در بهترین حالت سرانجام همه ما کهولت سن و مسافرت به دیار باقی می‌باشد چه خوب که رفتار و اعمال مان طوری باشد که از ما به نیکی یاد شود و لعن و نفرین توشعه اخرتمان نباشد ، روی صحبت من با تمام کسانی است که سالیان سال بر مسند قدرت هستند اما زیر دستان در عذاب و سختی به سر می‌برند ، سه دوره ریاست قوه قضاییه تغییر کرده اما هنوز که هنوزه پرونده شکایت ما بابت کلاهبرداری پیش فروش آپارتمان در شعبه 1177 مجتمع قضایی قدس نتیجه نداده است ، خدایا آخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر بفرما