قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۲ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۷۰هزار تومان کاهش یافت.

سکه

 به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز شنبه ( ۲ بهمن ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۴ و ۳۰ هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۲ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ( پنجشنبه ۳۰ دی) ۷۰ هزار تومان کاهش یافت.  

امروز قیمت طلا و سکه در بازار نوسان داشت و قیمت برخی از انواع سکه از جمله نیم سکه و ربع سکه در برخی ساعت ها کاهشی و و دوباره افزایشی می شد. گفتنی است با نزدیک شدن به روز مادر مشتریان بیشتری روانه بازار طلا و سکه می شوند.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری هفته گذشته ۸۰ هزار تومان گران تر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۵ هزار تومان بیشتر شد.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۵ هزار تومان  ارزان تر شده است.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۴ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۳۴ دلار اعلام شد.

کد خبر 651897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدخان IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    1 0
    جمع کنید این بند و بساط های دلال بازیتونو قبلاکه روزانه نرخ‌ها بالا پایین می‌رفت حالا ساعتی شده خدایا ببین وضعیت کشورمارو خداییش الان پول افغانستان هم ارزشش بالاتره واقعا دم مسولین گرم اونوقت میگن طالبان فرهنگ ودیدگاهشوون پایینه به طور استراتژیک اگه بخوابیم به مسأله نگاه کنیم فعلا مادر جهان در پایین ترین رده ارزش پولی کشورها هستیم