روزنامه کیهان در ستون طنز خود، طرفداران غرب را بی مغز خواند.

روزنامه کیهان

به گزارش همشهری آنلاین روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان «صحنه هولناک!» در ستون طنز «گفت و شنود» خود نوشت:
 

گفت: چرا تلویزیون نسبت به سلامتی و جان برخی از هموطنان بی‌تفاوت است؟!
گفتم: مگه چی شده؟!
گفت: تلویزیون هنگام پخش برخی از فیلم‌ها که صحنه‌های دلخراش دارند، هشدار می‌دهد کسانی که دچار برخی از بیماری‌های قلبی هستند و یا توان دیدن صحنه‌های دلخراش را ندارند و... نباید این فیلم را ببینند! ولی اخیراً به این نکته توجهی نکرده!
گفتم: کِی کجا؟ کدوم فیلم؟!
گفت: خُب فیلم‌های مربوط به سفر رئیسی به روسیه و استقبال پرشور و بی‌نظیر نمایندگان مجلس دوما از ایشان، تکریم کم‌نظیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان، اشک آن دختر روس در مواجهه با ایشان، حضور مقتدرانه رئیسی در گفت‌وگوها، نماز در کرملین و... برای پادوهای آمریکا هولناک و دلخراش است! و بعید نیست با دیدن آن دچار سکته مغزی شوند!
گفتم: نگران نباش! غربگداها اگر مغز داشتند که پادوی آمریکا نمی‌شدند!

کد خبر 651761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 24
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    12 70
    سلام خدا اگر بخواهد یکی را بزرگ می کند واینجا هیچ کس توان بر زمین زدن او را نخواهد داشت، که دست خدا بالاتر از هر دستی است.
  • وجدان IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    45 10
    شریعتمداری گوله نمک.....
    • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      15 3
      این سه مخالف محترم از کارکنان روزنامه وزین ک............هستند
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    17 67
    عالی بود اگر اصلاح طلبان مغز داشتند کشور را به این روز نمی انداختند ۸سال روحانی کشور را نابود کرد از دیوار صدار در آمد اما ازاین جماعت نه ولی ۴ ماه رئیسی کشور را به دست گرفته از عالم وآدم طلبکارند ومی خواهند گند ۸ساله آنها ۸روزه تمام شود
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    13 56
    هاشمی رفسنجانی یکی از اون غربگداها ، فتنه انگیزها، نان را به نرخ روز خوردن و هر جناحی پیروز شدن ، خود را به اون سمت غلطانیدن و خاتمی و روحانی و کروبی و ناطق نوری ،علی مطهری و علی لاریجانی و ..... برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب شدند.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    62 9
    آقا ول کن تو هم بساط خاله زنکی حاشیه رو گیر دادی! اخلاق یخ و بیرحم روس ها را عالم و آدم می دانند جز شما که تازه برخورد کرده اید! قهرمان جنگجوی زاپاروژی اهل احساسات نیست، به دنبال آرمان سرزمین خودش است! فهمیدیم! ملت گیر میدین بین شرق گدا و غرب گدا و هی این ور و انور تحقیر می کنید یعنی چه مگه ملت کسی نیست در نطر شما؟ اگه به جای اذیت کردن و ... روزانه دل به کار و فعالیت علمی گسترده و تلاشگری به جای جنگ و نفرت میدادید الان روزگارتان دعوا بر سر مسایل ... نبود بلکه با مشت پر و علمی و معقول در عرصه بین الملل حقوق خود و مردم خود را محقق می نمودید مردم به کلام شما فریفته نمی شوند مردم به اعمال و نتایج حرف ها و کارهای شما توجه می کنند اگر می توانید مشکلات را حل کنید، مرد کار و تلاشید این گوی و میدان و گر نه لای پتو نرم و جنگ طلبی و حرافی بی سرانجام؟ شما مشکل آفرینی کنی مردم جور کش شما باشند؟ این کارها برای مردم دوا و درمان نیست زهر مار است منظورتان هم روشن است از عقرب جرار غرب به مار غاشیه تن بدهیم در این جهنم هولناکی که ساخته جهل عده ایست!
  • ندای حق IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    55 4
    سلام ببخشید زیاد ذوق ندارد پس چی شد شعار نه شرقی و نه غربی باز غرب مثل چین و روسیه نیست فقط گرسنه غارت این مردم باشند... .
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      1 2
      نه شرقی نه غربی یعنی زیر سلطه شرق و غرب نباشید نه اینکه با شرق و غرب در ارتباط نباشید یعنی اینم نمی فهمید ؟ حالا سوال اینه بیش از 1 دهه برای برقراری روابط برد برد با غرب تلاش شد چیزی جز باخت نصیب مان نشد که بدهکار هم شدیم چون غرب ذاتا نژادپرسته اصلا ما را داخل آدمیزاد حساب نمی کند چیزی جز برد باخت نمی خواهد حالا چرا چند ماه به سمت شرق رفتیم شماها انقدر داغ کردین ؟ چرا انقدر شلوغش کردین ؟ 10 سال برای غرب صبر کردین تشویق هم کردین حالا چرا زورتون اومده چند ماه برای شرق صبر کنید ؟ مگه نمی گید شرق فلانه بمانه پس صبر کنید و انقدر سمپاشی نکنید ببینیم چی می شه
  • من IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    59 4
    مگر روسیه از امریکا بهتر است نه عزیزم ارباب همه اینها اسراییل است زیاد زوق زده نشید که توی دامن روسیه هستید
  • امیر IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    48 2
    توروخدا بساط این طرز فکر رو برداریم همه ش به فکر اینیم که بقیه راجع به کشور ما و فرهنگ ما و رئیس جمهور ما و رهبر ما و ... چی میگن که ما هم در پوست خودمون نگنجیم و بگیم بهترینیم. این توی زندگی شخصی کل ایرانیها هم ریشه کرده و همه فکر ظاهرسازی و ریا برای سایرینند. غرب و شرق عالم هم نقطه ضعف ما رو قشننننننننننننننننننننگ فهمیدند. میدونن اگه یه کم از ما و رهبرمون و کشورمون و ... تعریف کنند و ریاکارانه اظهار فروتنی کنند قشننننننننننننگ میتونن ازمون سواری بگیرن اونم با کیفیت و طولانی. به خودمون بیایم اونا به فکر خودشون و ساختن مملکت و زندگیشون هستند ما به فکر اینیم که اونا راجع به ما چی فکر می کنند. والله تالله به خدا، خیلیاشون اصلا نمیدونن ما کجای نقشه ی جهانیم. حتی خود مردم آمریکا کاش میشد باهوشتر باشیم مردم رو با کار وتلاش و برنامه های سازنده و عمیق و بلندمدت و تاثیرگذار خوشحال کنید نه با این عوام فریبیها انتظار از قشر مذهبی بخصوص بالاتره که باهوشتر باشند و اینقدر جوگیر و احساسی نباشند. ما باید پاسخگو باشیم. کاش میشد باهوشتر باشیم
  • hl IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    21 71
    اتفاقا خیلی درست گفته قرنهاست غرب ظلم میکنه و از پشت خجر میزنه هنوز نفهمیده اند
    • Zoro IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      11 6
      عالی گفتی داداش یکی نیست بگه ما چی کاره دنیا هستیم که با همه سر جنگ داریم، آقا اومدی انقلاب کردی بشین مملکت خودتو آباد کن، برای دنیا الگو باش بذار خودشون بیان سمت تو، مگه با به هم ریختن نظم جهان میشه انقلاب صادر کرد. این عرب ها با کشورشون چی کردن، از تمام دنیا میان برای سرمایه گذاری و گردش. شما یه آهنگ سنتی تلوزیونت پخش نمیکنه.
  • ققنوس بی بال در اوج آسمان IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    7 37
    نباید گفت، پادو آمریکا، باید گفت:پادو شیطان بزرگ
  • ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    7 23
    دمت گرم
  • سیاوش IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    46 9
    لطفا انقدر توهم زده نباشید.مگه چه اتفاق خاصی افتاده.به جای جو دادن به یک سفر معمولی به فکر حال مردم باشید که کمرشون شکست از تورم و بورس که مردمو خرد کرد و ..
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    41 4
    ازاینکه کشورما دارد با بلاد دیگر کشورها ارتباط نزدیک وپر تفاهمی برقرار میکند وباعث پیشرفت ما می شود که هیچ شکی در آن نیست ولی نبایستی به قول دوستان خیلی هم از این شرق گداها ذوق مرگ شویم.
  • علی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    12 43
    خدا به آقای رییسی قوت بدهد من به ایشان. ایمان دارم وضعمون بهتر خواهد شد بد خواهان هر چه می خواهند بگویند
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    21 16
    آره فقط توده ای ها هستند که پشتک و پارو میزنند و جای دوست و دشمن نشان میدهند
  • حسن احمدی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    19 2
    سلام نه روسیه و نه چین با ما عقد اخوت نبستند انها بطور جدی اول به فکر منافع خودشان هستند و ما هم باید در روابط سیاسی و اقتصادی اول باید بفکر منافع امروز و فردای ملت ایران باشیم تا موارد دیگر. آیندگان بر روابط و قرار داد های امروز ما با سایر کشور ها قضاوت خواهند نمود.
  • جوکر US ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    26 9
    تلویزیون میدونه ملت نگاهش نمی کنند
  • منصف IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    16 7
    دمت گرم گل گفتی
  • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    27 4
    همین که با وجود اظهار صمیمیت و بستن انواع قراردادها با چین و روسیه هنوز عضو رسمی پیمان شانگهای نیستیم و فقط عضو ناظریم یعنی خیلی ما رو تحویل میگیرند!!!
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    17 4
    خدا شفاتون بده البته که کیهان وکیهان خوانها که زیر یک درصد کشورهم نیستن اما برهمه چیز کشور چنبره زده اند
  • حمید IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    11 4
    مثلا روسیه چه گلی به سره مازده همه کشورا به فکره منافع مردمشون هستن وکارهای درست همینه ،،،به فکره ارزونی وراحتیه مردم ایران باشید
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    19 2
    روسیه دارد از ما سواری می گیرد و با کارت ما از امریکا و اسرائیل امتیاز. روزنامه کیهان بهتر است سرنوشت کشورهای که نوکری. روسیه را کردند مطالعه کند. کره شمالی، روسیه سفید، کوبا، ونزوئلا و .... . حدود دوماه قبل فیلمی از محاصره حلب از تلویزیون پخش شد که در آن به خیانت روسیه با همکاری ترکیه اشاره کرده که در ان باره تروریست ساکن حلب که شکست خورده بودند اشاره داشت. این جلسه ای بین روسیه و ترکیه بدون هماهنگی ایران برای خروج تروریست ها موافقت شده بود. سردار سلیمانی دستور داد که جلوی خروج گرفته شود تا تروریست ها اجازه دهند که ساکنان دوشهرک شیعه نشین هم بتوانند خارج شوند. در جنگ قره باغ هم روسیه بما خیانت کرد. ما هم مرز ارمنستان و آذربایجان بودیم ولی با همکاری ترکبه بدون وعوت از ایران جلسه صلح بین آندو کشور را برگزار کرد.
  • گلب IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    9 19
    می خوام بگم اگه روسیه وچین اینقدر خوبن چرا اقازاده هاتون تو آمریکا وانگلیس جولان میدن ،خب برن روسیه...
  • ناشناس IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    7 6
    شریعتمداری باتمام نظرات آزادی خواهانه مخالفت میکند
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    1 0
    یک عده همه این سال ها گلو جر دادند که تا FATF تصویب نشه هیچ کاری نمی شود کرد حتی واردات واکسن را هم به مسئله FATF گره زدند تا به آمار مرگ و میر روزانه 700 نفر هم برسیم و امروز با واردات انبوه واکسن بدون تصویب FATF به روزی کمتر از 20 مرگ رسیدیم همه این سال ها خود را کشتند که بگویند آمریکا کدخداست و تا او اجازه ندهد آب هم نمی شود خورد حالا اگر رفتن به سمت شرق جواب دهد می دانید چه آبرویی از این ها می ره ؟؟؟ می شن دوزاری ! این همه جلز و ولز این روزها که از یکسری رسانه داخلی و همزمان خارجی و معاند دیده می شود که این ها می خوان کشور را به روس و چین بفروشن شعار نه شرقی نه غربی چی شد و ... نشان می ده که خود این جماعت این باور را دارند که می شود با شرق برد برد کار کرد و الا دلیلی نداشت که انقدر شلوغ کاری کنند و حرف هایی مطرح کنند که مرغ پخته رو برنج از خنده بترکد .
  • azim.gh IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    4 0
    انصافا سردبیر روزنامه کیهان درست میگن و تلوزیون باید حتی هنگام پخش مذاکرات وین هم عنوان حاوی صحنه دلخراش را رعایت کنند تا آقا حسین شریعتمداری سردبیر این روزنامه و مرد پرحاشیه و همیشه دلواپس و البته هیچ کاره این مملکت خدایی نکرده تلف نشه
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    3 0
    مأموران ایرانی تیراندازی كرده آنها را به قتل رساندند. از این زمان درگیری‌ها در تبریز آغاز شد و مردم دست به مقابله زدند و هجوم گستاخانه روس‌ها را پاسخ گفتند. درگیری‌ها و خشونت روس‌ها به حدی شدید بود كه وزیر مختار ایران در لندن به وزارت خارجه انگلستان گزارش داد كه سپاهیان روس در تبریز پانصد زن و كودك را قتل عام كرده‌اند. بعد از این كشمكش‌ها بود كه روس‌ها چوبه‌های دار را برپا كردند و در روز دهم محرم 1330 هـ.ق، ثقه‌الاسلام تبریزی، مجتهد وطن پرست و مردم دوست آذربایجانی و جمع دیگری از آزادی‌خواهان از جمله خواهرزاده علی میسیو را اعدام كرده و بیرق خود را در بلندترین نقطه شهر نصب كردند.
  • منتقد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    1 1
    خب حالا روزنامه فلان یه متنی نوشت... درست و غلط .... روس ها خوبن یا بد بعدا معلوم میشه آمااا این که سردبیر و مدیر مسئول همشهری آنلاین به این نقطه رسیده که خبر کم اورده و همچین خبری رو کار کرده جالبه و مایه بسی تعجب شگفت انگیز و رگ به رگ بی خبری شدیم....