مجموع نظرات: ۶
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد ایرانیان برای سفر و گشت و گذار به حساب می‌آید. فرقی نمی‌کند در چه موقع از سال باشد گردشگران بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند و در عین حال به دنبال یکی از مقاصد پرطرفدار ایران است و گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند.

image-20220120124157-1.png

این گردشگران به دنبال بهترین هتل های کیش برای اقامت هستند و تنوع آنها باعث سردرگمی در انتخاب می‌شود. پس با ما همراه باشید تا بهترین و تمیزترین هتل‌های کیش را برایتان معرفی کنیم.

هتل ترنج کیش

اگر می‌خواهید جزایر مالدیو را به ایران بیاورید می‌توانید به خاص ترین هتل ایران بروید که امکان اقامت در میان آب‌های خلیج فارس را به شما می‌دهد. هتل ترنج کیش پنج ستاره است و شباهت زیادی به هتل‌های مالدیو دارد. سوییت‌های با کف شیشه‌ای هتل روی خلیج فارس قرار دارند و آنها را با اسکله‌های چوبی به هم متصل کرده‌اند. از نمای بالای هتل اگر نگاه کنید به شباهت سوییت‌هیا چوبی متصل به هم که شکل ترنج را ترسیم کرده‌اند خواهید شد.

در قسمت شمال غربی جزیره کیش هتل ترنج قرار گرفته و امکانات خاصی مانند ساحل اختصاصی، ایستگاه اجاره موتور برقی و دوچرخه برای مهمانان ارائه می‌شود. شاید فاصله داشتن هتل ترنج کیش از مراکز خرید و تفریحی یک نقطه ضعف برای شما به حساب بیاید اما وجود همین فاصله سبب شده تا اقامت در این هتل لحظاتی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

هتل ترنج را می توان هتلی خاص، آرام و تمیز دانست که رعایت نکات بهداشتی در آن به خوبی دیده می‌شود. این هتل به خودی خود، به عنوان یکی از جاذبه‌های جزیره کیش شناخته می‌شود و بسیاری از افراد برای اقامت در آن برنامه‌ریزی می‌کنند. جالب است بدانید که با انتخاب هر سوییت چشم‌انداز متفاوتی خواهید داشت.

 هتل داریوش کیش

یکی از معروفت‌ترین هتل‌های کیش هتل داریوش است که جزو هتل‌های لوکس به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره از معماری تخت جمشید و تزیینات هخامنشی الهام گرفته است و ساختمان آن شکوه بسیاری دارد. هتل داریوش در سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرد و برای بهبود کیفیت خدمات در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت.

مسافران هنگام رزرو هتل داریوش کیش از تمیزی و رعایت بهداشت آن بسیار ابراز رضایت کرده‌اند. این هتل امکانات متنوعی برای نوع اقامت در این هتل برای مهمانان تدارک دیده است. در وهله اول می‌توان یکی از سوییت‌ها یا آپارتمان‌های آن را انتخاب کرد و با پرداخت هزینه کمتر در واحدهای موسوم به کابانا که در خارج از ساختمان اصلی هتل هستند، اقامت داشت. از مزیت‌های دیگر هتل داریوش، نزدیکی و دسترسی خوب آن به جاهای دیدنی کیش است که از جمله آن‌ها می‌توان به شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، پارک هنگام و … اشاره کرد.

 هتل داریوش کیش

 هتل مارینا پارک کیش

ظاهر متفاوت این هتل به گونه‌ای خاص و چشم‌گیر است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. هتل مارینا پارک کیش پنج ستاره است و خدمات بسیار باکیفتی به مهمانانش ارائه می‌دهد. اگر تمیزی و نظافت برای شما در صدر اولویت‌ها قرار دارد باید بگوییم که نکات بهداشتی در بهترین شکل در این هتل با رعایت شده و تمامی اجزا هتل ضدغفونی شده‌اند. به همین دلیل، به خوبی توانسته رضایت مهمانان را در این زمینه به دست آورد و در فهرست بهترین هتل های کیش قرار گیرد.

جالب است بدانید از امکانات مهیج این هتل وجود ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی است که باعث شده مهمانان احساس بهتری داشته باشند و در فضایی خصوصی از تماشای زیبایی‌های خلیج فارس و حضور در ساحل لذت ببرند. در این هتل به تفریحاتی همچون پاراسل، بنانا، شاتل، جت اسکی و … دسترسی خواهید داشت و امکان آموزش غواصی هم برای مهمان وجود دارد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش هتل پنج ستاره شایان است که یکی ا از سال ۱۳۵۴ میزبان گردشگران است. با وجود قدیمی بودن هتل، بازسازی ساختمان آن در سال ۱۳۹۸ باعث شده تا از نظر کیفی همانند روز اول باشد. این هتل مانند دیگر هتل‌های معروف کیش از نظافت خوبی برخوردار است که علاوه بر تمیزی و نزدیکی به دریا، هتل شایان کیش دسترسی مناسبی به مراکز خرید دارد. مسافران می‌توانند با کمی پیاده‌روی از این هتل، به مرکز خرید زیتون برسند یا سراغ بازار پانیذ بروند. اگر می‌خواهید در زمان اقامت از چشم‌انداز خلیج فارس لذت ببرید می‌توانید از میان اتاق‌های رو به دریا یکی را انتخاب کرده یا با اقامت در سوییت‌های ساحلی یا کاباناها، اقامتی متفاوت داشته باشید.

 همانطور که گفته شد کیش از مقصدهای جذاب و دیدنی برای ایرانیان و توریست‌ها به شمار می‌آید و همین امر سبب شده تا بلیط این منطقه در فصل‌ها و زمان‌هایی از سال دچار نوسان شود. اما اگر می‌خواهید برای بلیط هواپیما تهران کیش اقدام کنید می‌توانید به سامانه خرید و فروش فلای تودی اعتماد کنید. برای دسترسی می‌توانید بلیط کیش را جستجو کنید و سایت فلای تودی را انتخاب کنید تا مناسب‌ترین قیمت بلیط را به شما پیشنهاد دهد. پس برای آگاهی از نرخ بلیط تهران به کیش می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط پروازهای تهران به کیش یاری می‌کند.

کد خبر 651473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایوب‌نجف پور US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    11 7
    در حالی فقر جامعه رو‌گرفته اکثر مردم قدرت رفتن حتی به یک‌مهمانی عروسی ندارند و خود را به بیماری می زنند تا به عروسی اقوام‌خیلی نزدیک هم‌نروند شما با چه رویی هتلهایی که با رفتن به اروپاه برابری می کند را تبلیغ می کنید خجالت بکشید به زخم‌مردم نمک‌نپاشید خسته شدیم از بس غصه خوردیم و از صلح تا شب هم‌جون کندیم
  • رضا IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    3 3
    این چه حرفیه. تو هر جامعه ای آدمهایی موفق و سرمایه دار هستند که می خوان از زندگی خودشان لذت ببرن منو تو نداریم چه ربطی به بعضی ها داره. اگر این امکانات رو داخل کشور تهیه نشه طبیعتا طرف میره به کشور هایی که امکانات بهتری داشته باشن که این خود......
  • ب IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    7 1
    من از هتلهای کیش انقدر میدونم که مردم سرزمینم گرسنه و در عذاب هستند ، قبل از نوشتن مطلب در مورد هتلها، قیمتها هم ببینید، همون هتل ترنج قیمت شبی شش میلیون، صلوات بلند بفرستید
  • هلنا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    4 1
    والا کیش شده پراز خانه های خلاف و شبانع و کثافت کاری
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      0 0
      چرت چرا میگی حالا جاهای دیگه گل و بلبل هست