تیم فوتبال منچستریونایتد با کسب پیروزی در خانه تیم برنتفورد صاحب رکورد ویژه‌ای در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شد.

منچستریونایتد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در دیداری معوقه از هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس، تیم برنتفورد شب گذشته میزبان منچستریونایتد بود که این بازی با نتیجه ۳-یک به سود تیم مهمان به پایان رسید. سامان قدوس در این دیدار نیمکت‌نشین بود.

الانگا در دقیقه ۵۵ با پاس گل فرد، نخستین گل منچستریونایتد را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد گل دوم این تیم با پاس گل برونو فرناندز توسط گرین وود زده شد. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۷۱ تعویض شد و  در دقیقه ۷۷ فرناندز با یک پاس گل دیگر راشفورد را به گل رساند. تونی سرانجام پس از ۸۵ دقیقه برای برنتفورد یک گل به ثمر رساند و بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع منچستریونایتد پایان یافت.

با این پیروزی، منچستریونایتد اولین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس شد که در ۳۰۰ بازی خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کرد. از سوی دیگر، منچستریونایتد در ۶۰ ورزشگاه مختلف به میدان رفته است که در ۵۵ ورزشگاه برنده از میدان خارج شده است که از این نظر پس از لیورپول در جایگاه دوم قرار دارد. سرخ‌پوشان بندر لیورپول در ۵۷ ورزشگاه پیروز شده‌اند. این اولین دیدار منچستریونایتد و برنتفورد در رقابت‌های لیگ جزیره پس از سال ۱۹۴۷ بود.

کد خبر 651392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha