مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

سایبان ماشین محصولی است که از ماشین شما در برابر اشعه آفتاب، برف، باران و باد محافظت می کند. این سایبان در صورت داشتن طراحی خوب و جنس مناسب، می تواند فضای مورد نظر شما را گیراتر و جذاب تر کند.

سایبان ماشین

ساخت انواع مدل های سایبان ماشین توسط دیدگاهان غرب

مکان های نصب سایبان ماشین حیاط منزل، حیاط خلوت، باغ یا حیاط ویلا باشد. شما با انتخاب طرح و رنگ های مناسب، می توانید محیط مورد نظر را زیبا و دلچسب نمایید.

شرکت دیدگاهان غرب در تولید و ساخت انواع سایبان ماشین فعالیت دارد. این سایبان ها از کیفیت، مقاومت و تنوع رنگ برخوردار هستند. این شرکت یکی از بزرگترین مراکز تولید این سایبان ها است.

سایبان های ماشین می توانند به صورت متحرک، برقی و یا ساده تولید شوند. انواع سایبان های خودرو عبارتند از:

  • سایبان هایی که روی باربند ماشین نصب می شوند و عمل آن ها مانند چتر است.
  • مدل دیگر مانند چادرهای مسافرتی، جدا از خودرو هستند. این نوع از سایبان ها برای اهداف دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • مدل بعدی این سایبان ها، دارای پایه های متحرک است. این نوع سایبان می تواند هم برای محافظت خودروی شما کاربرد داشته باشد و هم از افراد در برابر نور مستقیم خورشید محافظت کند.

امکان جابجایی آسان سایبان ماشین در پارکینگ

سایبان ماشین متحرک قابل حمل است. شما می توانید آن را در ماشین خود حمل کنید و از آن در هر مکانی استفاده کنید تا از ماشین شما به وسیله آن محافظت شود. سایبان ماشین سیار همیشه برای ایجاد سایه بر سطح ماشین کاربرد داشته است. همچنان نیز مهمترین کاربرد سایبان برای ماشین، خنک نگهداشتن فضای داخلی آن است.

همانطور که شما با نصب دزدگیر ماشین مراقب آن هستید، می توانید با داشتن سایبان متحرک ماشین؛ از آن در برابر تغییرات آب و هوایی نیز محافظت کنید. این نوع سایبان ماشین، دارای حداکثر قابلیت انعطاف پذیری و استفاده در تمام فصل ها است. همچنین برای هر نوع آب و هوایی نیز مناسب است.

ساخت انواع مدل های سایبان ماشین توسط دیدگاهان غرب

تفاوت میان سایبان پارکینگ اداری و سایبان پارکینگ مسکونی

سایبان پارکینگ اداری به محیط اطراف اداره و محل پارک ماشین ها نظم خاصی می دهد. در صورتی که اداره دارای پارکینگ باشد، نیازی به سایبان نیست. اما اگر پارکینگی وجود ندارد یا پارکینگ روباز است، بهترین راه حل برای امنیت ماشین شما، نصب سایبان برقی اداری است.

نصب سایبان ماشین راحت و قیمت سایبان پارکینگ ماشین بسیار مناسب است. طراحی سایبان اداری دارای دو مدل یک طرفه یا دو طرفه است. اندازه این نوع سایبان ها بستگی به تعداد ماشین هایی دارد که قرار است در آن پارک کنند.

برخی از منازل پارکینگ ندارند یا فضای آن برای پارک اتومبیل های اضافه، کم است؛ در این شرایط برای حفظ امنیت خودرو و یا آسیب نرسیدن به بدنه آن، نیاز به سایبان مسکونی ماشین داریم.

نصب سایبان پارکینگ مسکونی در جلوگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه ماشین، تمیز نگهداشتن و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به آن مفید است.

جنس سازه های سایبان ماشین و پارکینگ چیست؟

برای ساخت سایبان های ماشین از جنس های مختلف فلز، آلومینیوم، چوب، PVCو ... استفاده می کنند. بهتر است راجع این سایبان ها بیشتر بدانید:

  • سایبان با جنس چوبی: سایبان های ساخته شده از چوب، همانند آلاچیق های چوبی هستند. این سایبان های چوبی، با زیبایی خاصی که ایجاد می کنند، برای حیاط ویلا و باغ مناسب تر هستند.
  • سایبان با جنس فلزی: سایبان های فلزی پارکینگ از انواع قدیمی و مقاوم تر هستند. در ساخت سایبان های فلزی، از آلومینیوم و فولاد استفاده می شود.
  • سایبان با جنس آلومینیوم: سایبان های آلومینیومی مقاومت بیشتری نسبت به انواع فولادی دارند. سایبان ساخته شده از جنس آلومینیوم، قدیمی هستند. این سایبان ها امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • سایبان با جنس PVC: سایبان هایی که از جنس PVC هستند، همان سایبان های همراه خودرو می باشند. این نوع از سایبان ها این قابلیت را دارند که شما اجزای آن ها را به راحتی از هم جدا کنید. البته می توانید در هنگام استفاده مجددا این اجزاء را به هم وصل کنید.

جنس بدنه سایبان اهمیت خاصی دارد مخصوصا اگر از انواع تاشو باشد. اجزای سایبان ماشین تاشو به دلیل باز و بسته شدن مکرر در طول شبانه روز، تحت فشار قرار می گیرند؛ پس لازم است که برای انتخابی مناسب به نوع بدنه که متناسب با نوع کارکرد است حتما توجه کنید. جنس سقف سایبان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. پارچه سایبان باید دارای جنس و دوام خوبی باشد.

ساخت انواع مدل های سایبان ماشین توسط دیدگاهان غرب

ساخت سایبان های خودرو در ابعاد دلخواه

شما برای خریداری سایبان خودرو باید حتما به ابعاد آن توجه کنید. ابعاد این سایبان باید کاملا با ابعاد خودروی شما متناسب باشد تا بتواند همه سطح آن را بپوشاند.

نوع و اندازه سایبان خودرو اهمیت ویژه‌ای دارد. سایبان باید مدلی باشد که بتواند در تمام طول روز، با زاویه های مختلف تابش نور خورشید، از ماشین شما محافظت کند.

برخی از سایبان های ماشین دارای ابعاد متناسب با خودرو و به صورت آماده وجود دارند. اما برخی از انواع دیگر این سایبان ها به کمک جدیدترین نرم افزارهای اندازه گیری، طراحی و متناسب با سایز خودروی مورد نظر تولید می شوند.

ارائه تمامی خدمات نصب و تعمیرات سایبان ماشین در سراسر ایران

نیروهای متخصص و حرفه ای دیدگاهان غرب همواره با علم و توانایی خود، در خدمت مشتریان محترم هستند. نیروهای حرفه ای این مجموعه در زمینه خدمات نصب و تعمیرات سایبان ماشین در سراسر ایران، سابقه دارند. این افراد به کمک دانش به روز و تجهیزات پیشرفته عمل می کنند. آن ها علاوه بر تولید سایبان برقی، در خدمات نصب و تعمیرات نیز ماهر و با تجربه هستند.

شرکت دیدگاهان غرب به وسیله تهیه تمام قطعات سایبان ها، نیاز مشتریان را تأمین می نماید. این شرکت تمامی قطعات را همراه با گارانتی در اختیار شما قرار می دهد.

نیروهای ماهر و باتجربه دیدگاهان غرب توانایی نصب همه انواع سایبان های ماشین را در مدت زمان کوتاهی در سراسر دارند. نصب اصولی سایبان های ماشین، کارایی آن ها را افزایش می دهد. همچنین هزینه تعمیر و نگهداری از آن ها را نیز کمتر می کند.

کد خبر 651297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha