در گزارش زیر قیمت روز انواع پراید در بازار آزاد بررسی شده است.

پرايد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، امروز ۲۹ دی ۱۴۰۰ معامله‌کنندگان قیمت پراید صفر ۹۹ مدل ۱۳۱ SE  را حوالی ۱۷۰میلیون تومان اعلام کردند.

پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ حوالی ۱۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ هم به ۱۶۷میلیون تومان رسید.   قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۹۹ نیز در رنج ۱۶۲ میلیون تومان ثابت ماند. قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸  نیز در رنج ۱۶۰ میلیون تومان بدون تغییر ماند.

پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ حوالی ۱۸۱میلیون تومان  ارزش گذاری شد. قیمت پراید صفر (۱۱۱‌ SE مدل ۹۹) به حوالی  ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

قیمت جدید انواع پراید اعلام شد | جدول قیمت ها

کد خبر 651133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • شهرام IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    35 1
    نگوید ماشین بگویید ارابه مرگ
    • حاجی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      13 4
      خوب اگه بخواهی ماشین سوار شی باید دومیلیارد تومن بدهی
  • حیدر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    18 8
    185000000بابت پراید🤣🤣حالا چندوقد دیگه باید جارو برقی و تلویزیون ایرانی رو هم همینقدر بی کیفیت و گرون بخریم... دختر دارا بدبخت شدیم🤭
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    45 3
    وقتی پراید شد سه میلیون به ما خبر بدهید شاید خریدیم
  • اکبر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    35 4
    تاراج
    • دا IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      1 3
      ۳ ملیون دوچرخه هم نمیدن چه برسه به ماشین
  • نیما IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    10 2
    شاید علت گرانی پراید مقبولیت جامعه به عنوان تاکسی است
  • US ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    33 4
    خاک برسراونکه پراید۱۸۰میلیونی بخره وتف به ذاتش که این اشغالا روبه این قیمت میفروشه تف
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    56 3
    شما مسولین رو جان بچه هاتون قسم پراید 180میلیون می ارزه که شما مردم رو مجبور میکنید به این قیمت بخرن
  • محمد IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    34 2
    پراید گرون نشده پول ما بی ارزش شده وقتی همه چی ۸ تا ۱۰ برابر شده خب پراید هم میشه اما ادعای تولید داخل بودن رو نمیشه تحمل کرد
  • حمید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    24 1
    این پرایدآدم کش چیه که هی مانور قیمتی روش میدن چی ساختین آخه قیمت این ماشین درپیت پنج میلیون دویست بوده سال۸۱اونم ضبط وباند وجعبه آچارهم داشت شماکه زه بغل راآبشن حساب کردین وبرداشتین،، ظلم به مردم بسه بابا خودتون سوارش میشین برین توجاده که الان میدین دست مردم
    • رضا IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      11 3
      آخه مرد حسابی، وقتی یه پراید میشه ۱۸۰ میلیون، پولت ارزش نداره، ولی وقتی برگرده بشه ۴۰ میلیون، پولت هم ارزش داره
  • مسعود IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    21 1
    مردم خدا وکلی خودرو نخرید وتحریم کنید تا این ... کمرشون شکسته بشه اخه پراید ۱۸۰ میلیون
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    28 0
    مقصر خود مردم هستند اگر 3ماه کسی نخره مجبور میشن ایراداتشو بگیرن استاندارد رعایت کنند قیمتشم بیارن پایین. از ماست که برماست.
  • محسن IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    21 0
    قیمت واقعیش صفرش همون 20تومن. بیشتر ارزش نداره.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    17 2
    مدیران سایپا و ایران خودرو رو با شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار باید مدیرانش رو مجازات کرد
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    13 0
    لعنت بر قانونتون
  • مرصاد IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    6 1
    تو کشورهای دیگه با حقوق ۴ الی ۵ ماه می توانند یه ماشین خوب و با کیفیت بگیرند ولی تو کشور خودمون به نظر شما تا چند سال حقوق پس انداز کردن میتونی یه ماشین مثل پراید بی کیفیت بگیری
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    8 1
    حالا.ببینید.مردم.چطوری.بررای.خرید.صف.میکشن.میگن.تا.دویست.ملیون.نشده.بخریم.بعدعیدگرانترمیشود.ای.خدا...تاکی.احمدی.نژادخوبگفت.مگرچقداهن.درپرایدبکاررفته.بالاستیک‌ولوازمش.سرهم.۵۰ملیون.نمیشه.اما.۳برابربفروشن.پرایدقاتل.ایرانیهاس
    • سهیل IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      20 0
      اگر مثل کشور قطر یک سال نه شش ماه عید به بعد هیچ کسی ماشین نمیخرید قیمت درست میشد.دا۷ل قطر یک دینار بنزین خواستن گران کنند که فقط اسمش اوردند کل قطر مردمش تا۳ماه بنزین نزدند ویک ماهم بادوچرخه سرکاررفتند .پالایشگاه ضرر کرد دوباره قیمت رو یک دینارهم اوردن پایین تازه اونها کار گر صفر روزی معادل ۲میلیون خودمون حقوق میگیره که ماهی میشه ۶۰میلیون تومن وسالی ۷۲۰میلیون غیر یارانه ازشخصی که دنیا میاد ماهی هزار دینار میریزن حسابش تا ۱۸سالگی خونه وماشینش به راه باشه.اما به ما۴۵ یارانه بنزین دادن روغن ۳۰تومنی شد ۴۵۰هزار.برنج ۱۰تومنی شد ده کیلو ۱میلیون.یارانه اب وبرق دادن ۵۵ تومن.هرمترمربع اب شد۱۳۷۰تومن که درماه کمترین خانواده ۱۰۰لیتر مصرف میکنه که بشه ۳۰۰هزارتومنبا پول برق وگازش.الان من یک اتاق بستم کونتورگرفتم ۳میلیون چون سا۷ت وساز نبوده با پول خودم لوله یک خریدم ۳۰۰متر تا برام وصر کردن و۵ماهه کسی دا۷ل اون منزل نیست چون پول ریختن سقف یک اتاقش نداشتم.واسه پنج ماه عوهرض ومالیات ونوسازی وعوارض ومالیات خود اب دراومده ۲۵۰تومن واسه اب و۱میلیون واسه نوسازی.دیگه باید چندسال بدوم تا بتونم تازه زن بگیرم.
  • صادق علیزاده IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    5 0
    خوب بلدن باجون مردم بازی کنن این دوشرکت خودروساز.. به عقل خریداران بایدشک کردبخدا..عقل که نباشدتن درعذاب هست.. تصادف بهبهان برای خریداران گویاعبرت نخواهدشد..تاخریدارباشه وضع ازاین هم بدترخواهدشد.هرروزبی کیفیت ترازدیروز..ازماست که برماست.
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    6 1
    لگن های گرانقیمت آدمکش نتیجه سیاست های غلط اقتصادی و بازرگانی و مسئولان بی کفایت
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    4 1
    به قوطی کبریت که نمیگن ماشین...اونم ۱۸۰...میراث روحانی برای ملت شد دلال بازی...
  • شاهین US ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    3 0
    متاسفم که کشور به این خوبی داریم ولی از همه مردم جهان بدبختر هستیم
  • ح IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 1
    خوب شد قیمت این تابوت ها مشخص شد وگر نه تمام اروپا سردرگم میشد...ملتی بدبختر از ایرانی ندیدیم با پراید میخرن
  • محمد IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    3 1
    تا وقتی مردم ما این اشغال های ایران خودرو و سایپا را برای یک سال دیگه ثبت نام می کنند اون هم با قرعه کشی این دو شرکت هر کاری دلشون بخواد می کنند
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    2 0
    ماکه سایت نخریدن خودرو صفر راه انداختم رسید به پنج میلیون تا گفتن از دم قسط ریختین خریدین نخرین میاد پایی راهش همینه نخرین برشکست میشن خود دانید
  • علیرضا IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    2 3
    اگه مردم یک صدا به ایراد خودرو و ساگیپا نه میگفتن خوب میشد ، و به خاک سیاه میشنستید
  • فرهاد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 1
    بپا خیزیم....دیگه وقتشه
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    میگفتن که دیگه پراید تولید نمیشه؟
  • جبار IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    من توعمرم ماشین نداشتم
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 0
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷