برنده نشدن طارمی حداقل یک امتیاز ویژه برای ستاره ایرانی خواهد داشت و از این رو می‌توان به نیمه پر لیوان نگاه کرد.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، فوتبال ایران در یک اتفاق نادر بخت آن را داشت که در مراسم برترین‌های سال ۲۰۲۱ فیفا سهمی را از آن خود کند، اما این اتفاق رخ نداد.

گل قیچی برگردان بسیار زیبای مهدی طارمی به چلسی در پیراهن پورتو، یکی از ۳ نامزد دریافت جایزه پوشکاش بود، اما نهایتا کارشناسان فیفا این جایزه را به اریک لاملا دادند؛ مهاجم آرژانتینی پیشین تاتنهام که در دربی لندن با یک ضربه زیبای رابونا دروازه آرسنال را باز کرده بود. در مورد اینکه آیا حق مهدی طارمی بود که اول شود یا نه، زیاد بحث می‌شود. به هر حال مقوله‌ای مثل زیبایی گل‌ها، بسیار کیفی و سلیقه‌ای است. بعضی‌ها فاکتور اهمیت و حساسیت مسابقه‌ای که گل در آن به ثمر رسیده را هم درنظر می‌گیرند و مجموعه این مسائل قضاوت را دشوار می‌کند.

با این حال اگر قرار باشد به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، برنده نشدن طارمی حداقل یک حسن داشت و آن هم این بود که انگیزه مهدی برای تکرار چنین درخششی حفظ خواهد شد. خود طارمی از اینکه برنده جایزه پوشکاش نشده ابراز ناراحتی کرده و گفته قول می‌دهد روزی بالاخره یک افتخار برای فوتبال‌دوستان ایرانی به ارمغان بیاورد. همین خودش یک محرک بزرگ برای ادامه هنرنمایی‌های طارمی است؛ داریم از ستاره خونسردی حرف می‌زنیم که غافلگیر کردن دیگر برای او یک «عادت» محسوب می‌شود، بنابراین منتظر می‌مانیم تا شاهکار بعدی او را ببینیم.

کد خبر 651127
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Jamil zayn IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 0
    میگن ورزش ازسیاست جداست اما این یک دروغه کافیه تا اسم یک ایرانی درمیان باشه انوقت میبینی که دست به هم میدهند تا نام ایران مطرح نشود