مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
۱ نفر

یکی از مهمترین و اساسی ترین لوازم چوبی در هر منزل، سرویس خواب می باشد. بعد از گذراندن یک روز سخت و طاقت فرسا، استراحت در یک تخت خواب مناسب و راحت می تواند کمک بسیار زیادی برای ریکاوری کردن و به دست آوردن انرژی مجدد برای هر شخصی داشته باشد.

تخت کمجا.jpg

اما مشکل اصلی از اینجا آغاز می شود که در کلانشهرها، دیگر خبری از خانه های بزرگ و ویلایی و چند خوابه نیست. با توجه به شرایط اقتصادی و اجبار برای سکونت در منزل های کوچک و نقلی این دغدغه برای همه ما پیش می آید که چگونه تخت خواب را در یک اتاق نسبتا کوچک جای دهیم.

چندین سال است که مجموعه های گوناگونی برای برطرف کردن این مشکل دست به اقدامات گوناگونی زده اند و در نهایت موفق به تولید نوع جدیدی از تخت خواب تحت عنوان تخت کمجا شده اند. از مزیت های مهم این نوع تخت استفاده حداکثری از فضای اتاق خواب می باشد به گونه ای که در هنگام عدم استفاده از آن می توانید تخت را جمع نمایید.

هدف ما در این مطلب کمک به مخاطبین جهت انتخاب یک تخت خواب کمجا متناسب با فضای سکونتشان می باشد.

۴ فاکتور مهم در هنگام خرید تخت خواب کمجا:

۱- داشتن قفل ایمنی:

احتمالا ممکن است شما هم شنیده باشید که شخصی از تخت کمجا در اتاق خود استفاده کرده است. تخت به یکدفعه باز شده و افتاده !!! این موضوع گرچه به ندرت پیش می آید اما به هرحال بهتر است چاره ای اندیشیده شود تا همان احتمال ۱ درصد هم اتفاق نیفتد. به نقل از واحد تحریریه همشهری آنلاین شرکت تاشوسازان یکی از ۲ مجموعه ای می باشد که توانسته مکانیزمی تحت عنوان قفل ایمنی بر روی محصولات خود پیاده سازی نماید تا از بروز این اتفاق جلوگیری نماید.

۲- کلاف فلزی با کیفیت

یکی از مهمترین اجزای تخت خواب کمجا، کلاف فلزی آن می باشد. در واقع جزئی که بار اصلی سنگینی بر دوش آن است. حتما در هنگام خرید به جنس و استقامت کلاف تخت خواب توجه کافی داشته باشید و از آن قافل نشوید.

پیشنهاد می کنیم حتما انواع مدل های تخت کمجا تاشوسازان را در سایت آن ها به همراه قیمت بروزشده مشاهده نمایید.

تخت کمجا دو نفره

۳- جک تخت خواب

جزء بعدی که باید به آن اهمیت داد جک تخت کم جا می باشد. در واقع به دلیل کارکرد بیشتر آن در هنگام باز و بسته کردن تخت، یکی از مستهلک ترین اجزاست. پس حتما از کیفیت آن مطلع شوید و از فروشنده مشاوره بگیرید.

۴- متریال های بکار رفته در محصول

جنس بدنه تخت کم جا می تواند ام دی اف، لترون یا هایگلاس باشد. انتخاب آن بسته به مقدار هزینه ای دارد که در نظر گرفته اید. اما این موضوع رو توجه داشته باشید که هر ۳ مدل گفته شده در نوع خود از بهترین برند و با کیفیت ترین آن ها باشند. همچنین لازم است در انتخاب سایر متریال ها مانند لولا، دستگیره، قفل، ریل و... دقت کافی را داشته باشید تا جنس مقاوم و با کیفیتی به کار گرفته شود.

تاشوسازان یکی از قدیمی ترین مجموعه هایی است که در بصورت کاملا تخصصی در این حوزه فعالیت دارد. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کنیم حتما با مراجعه به سایت tashosazan.ir از سایر نکات تخصصی در مورد این نوع تخت آگاهی کسب نمایید و از سایر مدل های تخت تاشو یک نفره تاشوسازان دیدن نمایید.

تخت خواب

کد خبر 651073

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha