نبود عدالت بیرونی و درونی در وزارت آموزش و پرورش منجر به ایجاد نارضایتی‌هایی در میان معلمان شده است.

معلمان - مدرسه - کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، یکی از معلمان با تأکید بر اینکه با ۲۴ سال سابقه کار و مدرک کارشناسی زبان انگیسی در حکمم ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق درج شده است؛ نسبت به توزیع ناعادلانه منابع بودجه برای پرداخت حقوق گلایه‌هایی را مطرح کرد.

او این پرسش را مطرح کرد: چرا کارمندان برخی وزارتخانه با مزایا و رفاهیاتی که دریافت می‌کنند باید حقوق بسیار بالاتری را دریافت کنند؟ به عنوان یک معلم بعد از ۲۴ سال کار کردن و داشتن دو فرزند هنوز نتواسته‌ام یک خانه بخرم و بعد از مدرسه هم در اسنپ کار می‌کنم.

این معلم که تمایلی به انتشار نامش ندارد،‌ گفت: علاوه بر حقوق پایین یکی از مشکلات اصلی معلمان نداشتن مسکن است،‌ بنده ۲۴ سال کار کردم و نتوانستم خانه بخرم،‌ با این رشد قیمت‌ها دیگر امیدی ندارم که بتوانم خانه‌دار شوم و همین ناامیدی از آینده تبعات بسیاری دارد، در شهر شیراز که تعاونی فرهنگیان داشتیم که آن هم تعطیل شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز گذشته، با اشاره به اینکه همسان‌سازی بحث مجزایی از رتبه‌بندی است و خوشبختانه هفته گذشته در هیئت دولت بحث عدالت و برابری در پرداخت‌ها مصوب و سازمان اداری استخدامی موظف به پیگیری شد این کار اساسی در راستای تحقق شعار عدالت در پرداخت انجام می‌شود.

کد خبر 650929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha