ستاره لهستانی بایرن مونیخ پس از کسب عنوان بهترین بازیکن جهان واکنش احساسی از خود نشان داد.

لواندوفسکی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اسپورت، مراسم برترین‌های فوتبال جهان به‌طور مجازی در مقر فیفا واقع در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد و روبرت لواندوفسکی با کسب بیشترین آرا به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی و محمد صلاح نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال بودند.

لواندوفسکی بعد از کسب این جایزه گفت: دوست دارم به همه کسانی که امشب جایزه کسب کردند تبریک بگویم. کسب جایزه بهترین بازیکن جهان افتخار بزرگی برای من بود. احساس باور نکردنی دارم. ما بازیکنان همواره روی بهتر شدن تمرکز داریم و من هم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم که همواره پیشرفت کنم و عملکرد بهتری از خود نشان دهم.

او ادامه داد: فوتبالی ورزشی است که توجه همه جهان را به خود جلب کرده است. این ورزش تفاوت زیادی با دیگر رشته‌ها دارد. فوتبال زبانی قابل فهم در همه قاره‌هاست. ما بازیکنان وظیفه داریم که به روحیه جوانمردی و احترام و بازی پاک پایبند باشیم. افتخار می‌کنم که در بایرن مونیخ و تیم ملی چنین رویه‌ای را داشته‌ام.

وی گفت: همواره به حریفان احترام گذاشته‌ام و نهایت تلاش خود را برای بهتر شدن به کار گرفته‌ام. می‌خواهم از هواداران تشکر کنم که سهم بسزایی در این موفقیت من داشته‌اند. بدون تماشاگران فوتبالی هم وجود ندارد. باید از خانواده‌ام هم تشکر کنم.

کد خبر 650877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha