آیین رونمایی از کتاب «دردسر دوست داشتنی» روز چهارشنبه 29 دی‌ماه ساعت 14:30 در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

رونمایی کتاب

همشهری آنلاین - فاطمه نصیری ها : در برنامه رونمایی کتاب دردسر دوست داشتنی حسین سروقامت(نویسنده کتاب)، مسعود پیرمرادیان (مدیر نشر معارف)، علی محمدی(مدیر مؤسسه ادبستان سواد رسانه) و شیوا مقدم(رییس فرهنگ‌سرای خانواده) حضور دارند.
کتاب «دردسردوست داشتنی» نوشته حسین سروقامت، توسط انتشارات نشر معارف در سال 1397 با تیراژ 2000جلد به چاپ رسیده و شامل 365 نکته شنیدنی از رمز و رازهای زندگی مشترک است.در این کتاب نویسنده خود را در جایگاه پدری که پسر خود را به تازگی روانه خانه بخت کرده به تعداد روزهای سال نکاتی را درباره ازدواج، برای پسر خود نگاشته است. 
در خلاصه این کتاب می‌خوانیم: مرا فرزندی بوده و هست که در اولین روز پاییز سال 1394 رخت دامادی پوشانده و راهی خانه بخت کردم و چون دلم مثل سیر و سرکه برای آینده او می‌جوشید قراری با وی گذاشتم که تا یک سال هر روز پیامکی برای او بفرستم و در هر پیامک نکته‌ای با او باز گفته رمز و رازی از زندگی را به گوشزد کنم در حقیقت او را ماه‌عسلی باشد و مرا سال عسلی ... 
سروقامت نویسنده و مولف کتاب‌های متعددی از جمله «سبکبالی و سبکباری؛ چهل شیوه خلاق در زندگی عالمان شهر اخلاق»، «جوانی در 180 ثانیه»، «هفت جلوه حسن»، «غدیر؛ پیوند آسمان و کویر»، «راهی است راه عشق»، «شرح اسم ماه»، «جذبه مشرقی» و ... است. 
آیین رونمایی کتاب «دردسر دوست داشتنی» به همت فرهنگسرای خانواده و مشارکت نشر معارف و مؤسسه ادبستان سواد رسانه برگزار می‌شود. 
علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

کد خبر 650730

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha