اینستاگرام با حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون کاربر، یکی از پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به شمار می‌آید. کشور ما یعنی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از ما دقایق و حتی ساعاتی از روز را به تماشای محتواهای تولید شده توسط افراد آشنا و غیر آشنا در اینستاگرام اختصاص می‌دهیم.

اینستاگرام

تنوع محتوا را می‌توان از نقاط قوت اینستاگرام دانست؛ همیشه خلاقیت سازندگان و کاربران این شبکه اجتماعی، سبب به وجود آمدن ایده‌های جذابی شده است.

یکی از این‌ایده‌های جذاب، برگزاری مسابقه و قرعه کشی اینستاگرام است که برای جفت برگزارکننده و شرکت‌کنندگان یک معامله دو سر برد به حساب می‌آید. قرعه کشی اینستاگرامی یکی از رایج‌ترین مقوله‌های امروزه است که باعث رونق و رشد بسیاری از کسب و کارها در این شبکه اجتماعی شده است. اگر شما هم از صاحبین یکی از پیج‌های اینستاگرامی هستید که علاقه به رشد پیج خود دارید و یا کسب کار شما به این شبکه اجتماعی ارتباط دارد، ممکن است بخواهید بدانید که برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی چگونه سبب رشد صفحه اینستاگرامی شما می‌شود و اهمیت آن در چیست؟ در ادامه این مسئله را برای شما روشن خواهیم ساخت و همچنین بهترین سایت جهت این امر را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

اهمیت قرعه کشی اینستاگرام

اهمیت یک قرعه کشی اینستاگرامی، در میزان کمکی است که به رشد و توسعه پیج اینستاگرامی شما می‌کند. به عنوان مثال شما یک آنلاین شاپ دارید و قصد دارید که مخاطبین و به دنبال آن، مشتری‌های بسیاری را جذب فروشگاه اینترنتی خود کنید. برای این‌کار، باید الگوریتم‌های اینستاگرام پیج شما را معتبر و دارای ارزش به شمار بیاورد و در ادامه شناسایی پیج شما به عنوان یک پیج حقیقی، پست‌های آن را در بخش explore، به افراد علاقه‌مند نشان دهد. در این‌صورت امکان رشد پیج شما فراهم می‌شود؛ اما برای این‌که بتوانید نظر الگوریتم‌های اینستاگرام را به سمت پیج خود جلب کنید، باید تعامل خود با مخاطبین حال حاضرتان، یعنی فالوورهایتان را بالا ببرید. یعنی هر چه نسبت لایک‌ها و کامنت‌های پست‌های شما با توجه به تعداد فالوورهایتان بالا برود، نشان از تعامل سودمند شما با مخاطبین‌تان دارد و پیج شما در نظر اینستاگرام دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

یکی از مؤثرترین راه‌های افزایش این تعامل، قرعه کشی اینستاگرام است. ممکن است با این قرعه کشی‌ها آشنایی داشته باشید یا از طرف دیگران به یک یا چند مورد از آن‌ها دعوت شده باشید. عموماً نحوه عملکرد این قرعه کشی‌ها این‌گونه است که صاحب پیج، با تعیین شرایطی برای مخاطبین خود، به آن‌ها وعده یک قرعه کشی برای جایزه‌ای ارزشمند را می‌دهد. این جایزه می‌تواند پول نقد، بسته اینترنتی یا یکی از محصولات محبوب فروشگاهی باشد. شرایط شرکت در قرعه کشی نیز می‌تواند تنها لایک کردن پست، کامنت گذاشتن، تگ یا منشن کردن شخصی دیگر زیر پست یا ترکیبی از این‌ها باشد که به تعامل مخاطبین با پیج مورد نظر منجر می‌شوند. در نتیجه قرعه کشی اینستاگرام، صاحب پیج به تعامل مد نظر دست می‌یابد و در نتیجه اینستاگرام به رشد بیشتر پیج او کمک می‌کند. 

معرفی بهترین برنامه و سایت قرعه کشی اینستاگرام

بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام

برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی به صورت دستی، تقریباً برای تعداد بالا غیرممکن است. در مورد تعداد پایین نیز عامل احتمال رخ دادن خطای انسانی، قرعه کشی شما را منصفانه جلوه نمی‌دهد و ممکن است نارضایتی مخاطبین را به دنبال داشته باشد. بهترین راهکار، استفاده از یک ربات قرعه کشی اینستاگرام در یک سایت یا اپلیکیشن معتبر است. سایت اوجا سافت، یکی از بهترین سایت‌های داخلی در این خصوص است که ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد. در ادامه درباره خصوصیات برجسته آن صحبت خواهیم کرد.

قابلیت ترکیب قوانین قرعه کشی

سایت‌های بسیاری در زمینه قرعه کشی اینستاگرام طراحی شده و در حال فعالیت هستند، اما کمتر سایتی پیدا می‌شود که قابلیت ترکیب قوانین قرعه کشی  را داشته باشد. شما می‌توانید با وضع قوانین ترکیبی برای قرعه کشی، تعامل بیشتری از مخاطبین دریافت کرده و همچنین عین آن را به هنگام برگزاری قرعه کشی، لحاظ کنید. به عنوان مثال، شرایط شرکت در مسابقه را «لایک پست + به علاوه کامنتی حاوی تگ یا منشن دیگران با شرایط فالو داشتن پیج» بگذارید. در این حالت فردی که قصد شرکت در مسابقه را دارد حتماً شما را فالو خواهد کرد، پست مسابقه را لایک خواهد کرد و با کامنت گذاشتن، از دیگران نیز دعوت خواهد کرد (بالا رفتن ویو پیج). در این حالت شما بیشترین سود را از قرعه کشی خواهید برد و البته نیاز به ربات قرعه کشی اینستاگرامی‌ خواهید داشت که قابلیت برگزاری قرعه کشی با قوانین ترکیبی را داشته باشد. سایت و اپلیکیشن اوجا سافت به شما قابلیت برگزاری قرعه کشی با قوانین مختلف و ترکیبی را می‌دهند و شما می‌توانید بر اساس لایک، کامنت، فالوور، تعداد کامنت یا تگ و یا ترکیبی از این موارد، قرعه کشی خود را به راحتی برگزار نمایید. و حتی از نتیجه مسابقه یک خروجی اکسل تهیه نمائید.

دارای اپلیکیشن/ برنامه قرعه کشی

داشتن یک برنامه قرعه کشی اینستاگرام روی گوشی، شما را از مراجعه مکرر به سایت نجات می‌دهد؛ همچنین معمولاً به دلیل سرعت کم اینترنت در کشور، کار کردن با یک برنامه ساده‌تر و راحت‌تر از سایت است. خوب است بدانید تیم اوجا سافت متشکل از برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای است که برای راحتی حال مخاطبین، برنامه قرعه کشی اینستاگرام آیفون (سیستم عامل IOS) و همچنین سایر انواع گوشی با سیستم عامل اندروید را نیز طراحی نموده‌اند و شما می‌توانید علاوه بر سایت قرعه کشی اینستاگرام اوجا سافت، از برنامه یا همان اپ آن نیز استفاده کنید. نتایج قرعه کشی‌ها توسط ارسال لینک نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شوند؛ بنابراین شما به هیچ عنوان نتیجه قرعه کشی را از دست نخواهید داد و در دسترس خواهید داشت.

معرفی بهترین برنامه و سایت قرعه کشی اینستاگرام

قالب های مناسبتی

با استفاده از امکان قالب های مناسبتی برای نمایش برندگان موجود در سایت اوجاسافت، قادر خواهید بود در هر مناسبتی، برندگان مسابقه را در قالب اختصاصی همان مناسبت خاص منتشر نمائید.

قرعه کشی آنلاین رایگان با اوجا سافت

شما می‌توانید در سایت اوجا سافت، یک قرعه کشی رایگان به عنوان تست انجام دهید تا از نحوه برگزاری دقیق آن مطمئن و حیرت‌زده شوید. ربات این سایت و اپلیکیشن آن، توسط تیم برنامه‌نویسی فوق‌العاده اوجا سافت طراحی شده‌اند و به طور مرتب تحت نظر پشتیبانی همیشگی آن هستند. شما می‌توانید جهت تست رایگان، نصب اپلیکیشن و برگزاری قرعه کشی‌های خود به بهترین و مناسب‌ترین شکل ممکن، به اوجا سافت به نشانی اینترنتی http://ojasoft.ir/ مراجعه نمایید.

کد خبر 650643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha