امروزه تقریبا تمامی کسب و کارهای دنیا این امکان را فراهم کرده اند که افراد به صورت اینترنتی و الکترونیکی از محصولات و خدمات آنها استفاده کنند به همین دلیل خرید گیفت کارت ها و استفاده از آنها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

image-20220116161434-1.jpeg

در اصل گیفت کارت ها نوعی کارت هدیه هستند که اعتبار آنها مجازی و غیر نقدی می باشد و افراد نمی توانند آن را به حساب یا فرد دیگری منتقل کنند. این کارت ها می تواند هدیه بسیار مناسبی برای همه افراد از جمله دانشجویان و دانش آموزان، گیمرها، نتورکر ها و ... باشد چرا که می تواند مطلوب و مقبول هر سلیقه ای باشد. تقریبا همه شرکت ها و موسسه های معتبر جهان برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه گیفت کارت های مختلف کرده اند. همچنین خرید جم بازی نیز می تواند امکان پیشرفت و توسعه بازی گیمرها را به همراه داشته باشد.

کاربردی ترین گیفت کارت های بازار

استفاده از گیفت کارت می تواند در هزینه ها، زمان و انرژی افراد صرفه جویی کند و همین باعث محبوبیت بالای آنها در عصر ارتباطات امروزی شده است.

از رایج ترین و پر استفاده ترین گیفت کارت های موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیفت کارت استیم از شرکت VALVE که اجازه عضویت در شبکه Steam را به کاربران می دهد
  • گیفت کارت پلی استیشن از شرکت بزرگ و معروف Sonny
  • گیفت کارت گوگل پلی که توسط کمپانی بزرگ Google عرضه شده است
  • گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز از کمپانی بزرگ و معتبر Apple
  • گیفت کارت ریزرگلد از کمپانی بزرگ Razer 
  • گیفت کارت ایکس باکس از محصول شرکت Microsoft

جم بازی های موبایلی و ویدیویی

خرید امن گیفت کارت و جم بازی از سایت پرشین گیفت کارت

جم بازی نیز همانند گیفت کارت ها در حقیقت نوعی ارز انحصاری برای بازی های موبایلی و ویدیویی هستند که گیمرها می تواند به کمک آن از امکانات و آیتم های مختلف موجود در بازی استفاده کند. در حقیقت بازیکنان می توانند با خرید جم بازی اقدام به خریدهای درون برنامه ای کنند.

گیمرها قادرند با خرید cp کالاف دیوتی موبایل ، خرید روباکس پرشین گیفت کارت روبلاکس ، خرید یوسی پابجی موبایل، خرید جم فری فایر، خرید الماس ایمو و ... و سپس خرید درون برنامه ای اندروید و ios از تمامی امکانات موجود در بازی ها استفاده کنند و سطح بازی خودشان را ارتقا بدهند.

خرید مطمئن جم بازی و گیفت کارت

با توجه به آنکه امروزه گیفت کارت ها و جم بازی ها محبوبیت بالایی پیدا کرده اند می تواند یک بستر مناسب برای سواستفاده و کلاهبرداری باشد بنابراین افراد باید در خرید گیفت کارت آنها حساسیت بالایی داشته باشند و به مواردی همچون سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده، میزان اعتبار و نوع ارز، نوع گیفت کارت و کاربردهای آن، تاریخ انقضا و محل مورد استفاده، موارد امنیتی، کارمزدها و مالیات ها و ... توجه بکنند.

سایت پرشین گیفت کارت (PersianGiftCard) از جمله معتبرترین سایت های فروشگاهی جم بازی و گیفت کارت است که خدمات متعددی به مشتریان خود ارائه می کند.

این فروشگاه با داشتن پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، تحویل فوری محصولات، شارژ فوری خرید سکه بازی، دارا بودن درگاه بانکی مطمئن، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای و داشتن ssl (لایه اتصال امن) مطمئن می تواند خریدی امن و مطمئن را برای مشتریان رقم بزند.

کد خبر 650509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha