مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

آیا شما هم قصد خرید دیزل ژنراتور دارید، اما نمی دانید چگونه نوع مناسب خود را انتخاب نمایید؟ برای این انتخاب باید چه مواردی را در نظر بگیرید؟ قبل از هر چیزی باید بدانید که ژنراتور چه کاربردی برای شما خواهد داشت. همچنین باید بدانید که به برق اضطراری نیاز دارید یا برق موقت؟ نوع مصرف شما چیست؟ از چه سوختی باید استفاده کنید؟ مقدار فضایی که نیاز دارید؟

راهنمای خرید ژنراتور.jpg


تمام این سوالات مواردی می باشند که قبل از خرید باید از خود بپرسید. در ادامه با راهنمای خرید ژنراتور دشت نور همراه باشید تا مطالعه کنید:

  1. ۷ نکته برای خرید دیزل ژنراتور مناسب
  2. این توان را چگونه می توانم محاسبه کنم؟
  3. کدام نوع سوخت مورد نیاز من می باشد؟
  4. کدام برند دیزل ژنراتور را خریداری کنم؟
  5. کلام آخر

۷ نکته برای خرید دیزل ژنراتور مناسب 

در لیست زیر هفت نکته مهم در خرید این محصول را با هم بررسی می کنیم:

  1. ۱. نکته اول: مشخص کردن نوع نیاز. همانطور که پیش تر بیان کردیم، باید بررسی کنید که ژنراتور برای رفع کدام نیاز شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  2. نکته دوم: در نظر گرفتن دوام و ماندگاری دستگاه. هرچه دستگاه خریداری شده دارای دوام و ماندگاری بهتری باشد، هزینه های تعمیر و نگهداری آن برای شما کمتر خواهد بود. البته در این مورد باید این را نیز در نظر داشته باشید که نحوه نگهداری از دستگاه نیز در ماندگاری آن اهمیت خواهد داشت.
  3. نکته سوم: بررسی کردن میزان بودجه. یکی از موارد بسیار مهم در هر تجارتی برنامه ریزی بودجه می باشد که این کار موجب کارآمد شدن هزینه ها می شود. پس شما باید به گونه ای بودجه خود را برنامه ریزی کنید که بدون دردسر خرید خود را انجام داده و بتوانید از پس هزینه های پشتیبانی در بیایید.
  4. نکته چهارم: توجه کردن به ویژگی های دستگاه. برای خرید هر محصولی باید به ویژگی های آن توجه کنید. باید بررسی کنید که آیا دستگاه مورد نظر شما از ویژگی های ایمنی خوبی برخوردار است یا خیر. همچنین مواردی مانند سیستم خنک کننده، خاموش شدن خودکار دستگاه و ... را باید مورد بررسی قرار دهید. اگر آگاهی کافی در این زمینه ندارید، بهتر است تا از کارشناس فنی کمک بگیرید.
  5. نکته پنجم: توجه کردن به موارد جانبی خرید دستگاه. دیگر مورد قابل توجه این است که در کنار خرید دیزل ژنراتور چه امکانات دیگری به دست خواهید آورد. به عنوان مثال دستگاه شما تا چه مدت شامل گارانتی می شود و یا خدمات پشتیبانی که به دست خواهید آورد، چه مواردی هستند.
    همچنین باید هزینه مواردی از جمله نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات دستگاه را در نظر بگیرید. 
  6. نکته ششم: بررسی کردن سوخت مورد نظر. ژنراتور می تواند با سوخت های متفاوتی مانند بنزین، دیزل و .. کار کند. قبل از خرید باید این نکته را در نظر داشته باشید سوخت مصرفی شما کدام است که در عناوین بعدی راهنمایی های دیگری در این باره به شما ارائه می دهیم.
  7. نکته هفتم: بررسی کردن توان مورد نیاز. یکی از مهمترین موارد قابل توجه این است که توان مورد نیازتان چقدر است. هرگز به این مرحله بی توجه نباشید. اگر توان کمتر از حد نیاز خود خریداری کنید، دستگاه کارکرد مناسبی برای شما نخواهد داشت و اگر توان بیشتر از حد نیاز خود تهیه نمایید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. 
    کیفیت و قدرتی که توان در نظر گرفته شده دارد، این موضوع را بیان می کند که دستگاه با چه عملکردی و چه میزان خوب کار می کند.

توان مورد نیاز ژنراتور را چگونه می توانم محاسبه کنم؟

دو راه برای محاسبه این توان دارید:

  1. راه اول: خودتان این کار را انجام دهید. می توانید یک لیست از تمام مواردی که نمی خواهید در هنگام قطع شدن برق، دچار قطعی شوند، تهیه کرده و میزان برق مصرفی آن ها را جمع کنید. با این کار توان مصرفی مورد نیاز شما به دست خواهد آمد. میزان برق مصرفی هر وسیله روی دستگاه و یا در کاتالوگ آن نوشته شده است.
  2. راه دوم: از کارشناسان فنی کمک بگیرید. برای اینکه این بررسی دقیق تر باشد و شما آسودگی خیال از یک محاسبه درست داشته باشید، می توانید از یک تیم فنی و کاردان کمک بگیرید.

کدام نوع سوخت ژنراتور مورد نیاز من می باشد؟

همانطور که گفتیم سوخت های متفاوتی در ژنراتور ها مورد استفاده قرار می گیرند. سوخت های دیزلی یا گازوئیلی، بنزینی و گازشهری از مواردی هستند که در این دستگاه ها استفاده می شوند. هر کدام از آن ها می توانند مزیت ها و معایب خود را داشته باشند. 
معمولا ژنراتور های خانگی از گاز شهری به دلیل اینکه سوخت پاک تری می باشد، استفاده می کنند. کسب و کارها بیش از نوع بنزینی و دیزلی استفاده دارند.
اگر می خواهید ببینید که کدام نوع سوخت برایتان مناسب است باید شرایط و محل نصب دستگاه، در دسترس بودن سوخت انتخاب شده و قیمت آن را در نظر بگیرید. 

کدام برند دیزل ژنراتور را خریداری کنم؟

انتخاب یک برند خوب یکی از مهمترین نکات خرید این دستگاه ها می باشد که برای درک بهتر شما را با معتبرترین برند های دیزل ژنراتور آشنا می کنیم:

  1. کامینز: این شرکت در ایالت متحده آمریکا می باشد و به ارائه انواع سوخت رسان انژکتور، فیلتراسیون، سامانه های کنترل قدرت و دیزل ژنراتور می پردازد. 
  2. کامینز دارای بیش از ۶۰۰۰ نمایندگی فعال در جهان بوده که می توانند دیزل ژنراتور هایی با قدرت ۱۰ کاوا تا ۳۰۰۰ کاوا را به بازار ارائه دهند. 
  3. پرکینز: این شرکت که دارای سابقه ۱۰۰ ساله می باشد، تولید کننده اولین موتور دیزل با دور بالا بوده است. ژنراتور های دیزلی پرکینز از ۱۰ کاوا تا ۲۰۰۰ کاوا وجود دارند.
  4. کاترپیلار: این شرکت که یکی از بزرگترین شرکت های دنیا محسوب می شود، طراحی موتور های دیزل و ژنراتور های بی نظیری را در دست دارد. همین موضوع سبب شده تا بتواند دستگاه هایی در قدرت  بسیار بالا نیز به بازار ارائه دهد. 
  5. لوول: این شرکت چینی کمتر از سی سال است که تاسیس شده، اما در حال رقابت با برندهای جهانی می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و کوچک باشد. 
  6. بنز: برند بنز که تقریبا کسی نیست که آن را نشناسد، علاوه بر تولید خودروهای سبک و سنگین به تولید و ارائه موتور های دیزل با کیفیت می پردازد. 

کلام آخر
در این مطلب چند مورد و نکته بسیار مهم در خرید دیزل ژنراتور مرغوب و باکیفیت را مطالعه کردیم، در صورتی که همچنان نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با فروشگاه دشت نور تماس بگیرید تا کارشناسان و متخصصان فنی ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین برای دریافت راهنمایی در خرید ژنراتور می توانید به فروشگاه دشت نور مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۳۳۴۱۱۶۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کد خبر 650501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha