شرکت رولزرویس می‌گوید، بیماری کووید-۱۹ ثروتمندان را به خرید خودروهای این شرکت بیشتر از همیشه ترغیب کرده، زیرا این بیماری باعث شده که آنها متوجه شوند عمر کوتاه است.

رولزرویس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه گاردین، با افزایش موارد جهانی ابتلا به کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۱، رولزرویس موتور مستقر در گودوود، غرب ساسکس، با فروش ۵۵۸۶ وسیله نقلیه، بالاترین فروش سالانه را در تاریخ ۱۱۷ ساله خود به ثبت رساند.

تورستن مولر – اوتووس، مدیر اجرایی این شرکت گفت که این بیماری همه‌گیر منجر به این قضیه شد که مشتریانی با میانگین سنی ۴۳ سال با یادآوری مرگ خود، اقدام به خرید خودروهای لوکس کنند.

مولر - اوتووس گفت: «بسیاری از مردم شاهد مرگ افراد در جامعه خود بر اثر کووید بودند و این باعث شد فکر کنند که زندگی می‌تواند کوتاه باشد و بهتر است به جای موکول کردن به تاریخ بعدی، اکنون زندگی کنند و این به رولزرویس کمک کرد.»

او گفت این خودروساز که متعلق به شرکت ب‌ام‌و است، از محدودیت‌هایی که این بیماری همه‌گیر برای فرصت‌های مصرف‌کنندگان ثروتمند برای خرج کردن پول خود در جای دیگر ایجاد کرده بود، سود برده است.

مولر در این خصوص می‌گوید: «این به دلیل کووید است که کل تجارت لوکس در سراسر جهان در حال رونق است. مردم نمی‌توانستند زیاد سفر کنند، نمی‌توانستند برای خدمات لوکس سرمایه‌گذاری زیادی کنند و پول بسیار زیادی انباشته شده است که صرف کالاهای لوکس می‌شود.»

او گفت که فروش در تمام نقاط جهان افزایش یافته که این یک روند غیرعادی است. چین و قاره آمریکا دو بازار بزرگی هستند که هر کدام ۳۰ درصد از فروش را به خود اختصاص داده‌اند. مدل فانتوم بزرگ‌ترین فروش شرکت بود، اما شاسی‌بلند کولینان هم ۳۰ درصد از فروش سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داد.

کد خبر 650171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha