مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

خط 7 مترو تهران که سبب تسهیل عبور و مرور در مسیر شرق به غرب می شود، با افتتاح 5 ایستگاه به طور کامل مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ایستگاه گفت و گو

به گزارش همشهری آنلاین، خط 7 مترو دارای 22 ایستگاه است که اکنون 17 ایستگاه این خط بهره برداری شده و به گفته مجری این خط با بهره برداری از 5 ایستگاه بوستان گفت و گو، خیابان شهدای 17 شهریور، شهید دادمان، میدان کتاب و ورزشگاه تختی، ایستگاههای این خط تکمیل و خدمت رسانی به مسافران در 22 ایستگاه این خط انجام می شود. محمود یوسفی تاکید کرد که ایستگاه‌های بوستان گفتگو و خیابان شهدای 17شهریور در روزهای پایانی سال بهره برداری می شوند. او در ادامه گفت: «دو ایستگاه شهید دادمان و میدان کتاب هم سال 1401 بهره برداری خواهند شد اما ایستگاه ورزشگاه تختی به دلیل معارضات با تاخیر تکمیل می شود و اکنون مدیریت شهری در حال پیگیری و تملک است.»
به گفته مجری خط 7 مترو تهران، عملیات ساختمانی چهار ایستگاه (بوستان گفتگو، خیابان شهدای هفدهم شهریور، شهید دادمان و میدان کتاب) اکنون بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است اما به لحاظ تجهیزاتی نواقص متعددی وجود دارد که با تامین منابع مالی مورد نیاز رفع می شوند.
 

کد خبر 650143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha